آغاز دوران شکست صهیونیسم/دوره برتری نظامی ادعایی دشمن به پایان رسیده است

تهران- ایرنا- سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در سخنانی تاکید کرد که دوره برتری نظامی و امنیتی ادعایی رژیم صهیونیستی به پایان رسیده و دوره شکست ان آغاز شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از شبکه الجزیره، ابو عبیده سخنگوی گردان‌های القسام اظهار داشت: تجاوزات رژیم اشغالگر و انجام هولوکاست و کشتارهای آن تنها نشانه درد شدیدی است که تحمل می‌کند.

وی در واکنش به تهدیدهای مکرر مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی مبنی بر احتمال ورود زمینی به غزه تاکید کرد: به دشمنی که هر روز تهدیدات خود را تکرار می‌کند می‌گوییم همچنان منتظر آن هستیم. دشمن طعم شکستی بزرگ‌تر از آنچه انتظار داشت یا از آن می‌ترسید را خواهد چشید.

سخنگوی گردان‌های القسام: زمان شکست صهیونیسم آغاز شده است و دوران برتری نظامی و اطلاعاتی ادعایی دشمن به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: ما بار دیگر از ملت شریف فلسطین می‌خواهیم که این نبرد را نبردی سرنوشت‌ساز در تاریخ خود بدانند. همچنین به رهبران ملت‌های عرب می‌گویم آیا تا حدی ناتوان و عاجز شده‌اید که نتوانید کمک‌ها را جابجا کرده و وارد غزه کنید؟

ابو عبیده در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: تماس‌هایی در خصوص پرونده اسرا صورت گرفت و فرصت توافق بود، اما دشمن از آن طفره رفت. آزادی تعداد زیاد اسیران دشمن مستلزم خالی کردن همه زندان‌ها از همه اسرای فلسطینی است.

سخنگوی گردان‌های القسام در این باره خاطرنشان کرد: اگر دشمن بخواهد یکباره پرونده اسرا را خاتمه دهد ما آماده‌ایم و اگر خواستار مسیری برای تقسیم پرونده به مراحل مختلف است، ما باز هم آماده‌ایم.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و دومین روز خود شده که خبرها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح های مرگبار رژیم آپارتاید تل آویو قرار دارد و این در حالی است که مقامات واشنگتن حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی که از نبرد با رزمندگان مقاومت درمانده شده فقط به دنبال کشتار مردم غزه می باشد تا از این راه به مقاومت فشار بیاورد و برنامه های خود را تحمیل کند، غافل از این که تمام مردم غزه عضو مقاومت ضدصهیونیستی هستند. شرایط مردم غزه آنقدر وخیم است که حتی شبکه آمریکایی NBC نیز بامداد امروز (شنبه) به نقل از تیم خبری خود گزارش داد که وضعیت ساکنان غزه در زیر حملات بی امان و همه جانبه رژیم صهیونیستی اسفبار و وحشتناک است.

این شبکه آمریکایی به نقل از خبرنگاران مستقر خود در غزه اعلام کرد: وضع بسیار سخت و خطرناکی را تجربه می‌کنیم. در معرض بمباران بسیار سنگین هوایی و حملات خمپاره‌ای (صهیونیست‌ها) قرار داریم. مردم به هر اندازه بتوانند کشته‌ها و مجروحان خود را منتقل می‌کنند، اما آمبولانس‌ها قادر به خروج از مکان خود نیستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha