۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85271398
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایمن سازی و مناسب سازی جاده چشمه چاهی در دستور کار قرار دارد

ایلام - ایرنا - فرماندار سیروان با اشاره به اینکه ایمن سازی و مناسب سازی جاده چشمه چاهی در دستور کار قرار دارد، گفت: ساماندهی این محور ارتباطی خواسته مردم منطقه است که تلاش می شود در کمترین زمان ممکن به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدباقر شریفی روز پنجشنبه در بازدید از جاده چشمه چاهی این شهرستان افزود: پل ارتباطی این مسیر در حال تعمیر و مقاوم سازی است و مسیر های ورودی نیز در حال خاکبرداری هستند.

وی اظهار داشت: ایمن سازی، شانه سازی، خط کشی و نصب تابلو های راهنمایی و رانندگی این مسیر ضروری است و انتظار می رود که دستگاه های ذیربط هرچه سریعتر اقدام کنند.

فرماندار سیروان تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تصادفات ناگوار، بزودی دور برگردان در نزدیک پمپ بنزین کارزان ایجاد می شود تا شاهد جاده ایمن و استاندارد در همه زمینه ها باشیم.

شریفی تأکید کرد: با اتمام این محور ارتباطی به صورت زمینی هشت کیلومتر و به صورت زمانی ۱۴ کیلومتر شهرستان را به مرکز استان نزدیک تر می کند.

فرماندار شهرستان سیروان گفت: در حال حاضر خاک برداری ورودی جاده چشمه چاهی در حال انجام است که بعد از آن آسفالت و ایمن سازی می شود.

شریفی با اشاره به اینکه اصلاح و ترمیم کوله، برید و رادیه پل علی آباد در دستور کار است، اظهار داشت: ورودی از سمت علی آباد نیز تعریض خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha