۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۲۶
کد خبرنگار: 5244
کد خبر: 85270761
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقاومت به دنیا اثبات کرد «اسرائیل هیچ» است

تهران-ایرنا- رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رزمندگان مقاومت به دنیا اثبات کردند که اسرائیل هیچ است، اظهار داشت: کشورهای اسلامی ببینند، کشوری که می‌خواست فصل جدیدی را با عادی سازی روابط و ایجاد کریدورها و راه‌های اقتصادی در منطقه ایجاد کند، در آستانه فروپاشی است.

احمد امیرآبادی فراهانی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی گفت: طی این چند روز شاهد جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه بوده‌ایم، این وحشی‌گری اسرائیل برای جهان اسلام و هر انسان آزاده‌ای بسیار دلخراش است.

نماینده قم در مجلس با اشاره به اینکه عملیات رزمندگان مقاومت علیه اسرائیل به دلیل بغض فروخورده‌ در برابر جنایات چند دهه این رژیم در حق فلسطینی‌ها اتفاق افتاد، افزود: روزهایی را شاهد بودیم که فلسطینی‌ها با سنگ در مقابل تجهیزات رژیم صهیونیستی می‌ایستادند و برای ما سوال بود که چگونه می‌شود، با سنگ در برابر ارتش تا دندان مسلح این رژیم ایستاد، اما آنها مقاومت کردند و گروه‌های جهادی در برابر رژیم صهیونسیتی با پشتیبانی آمریکای جنایتکار و اروپا ایستادند و آنها را به چالش کشیدند.

امیرآبادی فراهانی تصریح کرد: رزمندگان مقاومت ماه‌ها تمرین کردند و در نهایت با ورود به عمق سرزمین‌های اشغالی چند نیروی امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل را به گروگان گرفتند و این در حالی است که رژیم صهیونسیتی مدعی قویترین سازمان های جاسوسی و اطلاعاتی نه تنها در سرزمین‌های اشغالی بلکه در دنیاست.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس بیان کرد: رزمندگان مقاومت به دنیا اثبات کرد که اسرائیل هیچ است و کشورهای اسلامی ببینند، کشوری که می‌خواست فصل جدیدی را با ایجاد کریدورها و راه‌های اقتصادی در منطقه ایجاد کند، در آستانه فروپاشی است.

وی اظهار کرد: علی‌رغم تمام تلخی‌ها و سختی های ملت فلسطین، اکنون دنیا شاهد خباثت و جنایات رژیم صهیونسیتی است و مردم آزاده در سرتاسر جهان علیه این رژیم به خیابان آمدند و باید کشورهای اسلامی هم قوی‌تر و متحدتر علیه اسرائیل موضع‌گیری کند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد نوزدهمین روز خود شده که پیروزی‌های کم نظیر رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی به رغم بمباران منازل مسکونی و مراکز درمانی غزه از سوی صهیونیست ها همچنان ادامه دارد، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرده که ۳۵ هزار رزمنده این جنبش در غزه در کمین صهیونیست ها هستند.

دفتر اطلاع رسانی حماس در نوار غزه اعلام کرده که از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) گذشته، بمب افکن های رژیم صهیونیستی به طور میانگین در هر کیلومتر از خاک غزه ۳۳ تن مواد منفجره بر سر مردم غزه ریخته اند.

در پاسخ به بمباران های بی وقفه غزه از سوی بمب افکن های رژیم صهیونیستی با بمب ها و تسلیحاتی غربی به ویژه آمریکا، رزمندگان مقاومت در دو کشور عراق و سوریه به سراغ پایگاه های آمریکایی در این دو کشور رفته اند و به بنا بر اعلام وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) پایگاههای یانکی ها ۱۲ بار در عراق و سوریه میزبان دهها راکت مقاومت بوده اند.

آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب امروز در دیدار اعضای کنگره بزرگداشت شهدا، دولت‌های مسلمان را نیز به مراقبت و هوشیاری در قضیه فلسطین فراخواندند و گفتند: کشورهای اسلامی و سخنگویان سیاسی نباید در مقابل فضاسازی غربی‌ها قافیه را ببازند و با تکرار هر غلطی که آنها می‌کنند، فلسطینی‌ها را تروریست بنامند.

رهبر انقلاب گفتند: آمریکایی‌ها، فلسطینی‌های مدافع خانه و وطن را تروریست می‌نامند اما آیا رژیم غاصبی که خانه و وطن آنها را اشغال کرده تروریست است یا کسانیکه می‌خواهند خانه و کاشانه خود را پس بگیرند؟

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان سخنانشان تأکید کردند: همه بدانند که در این قضیه و قضایای آینده، ملت فلسطین پیروز است و دنیای آینده، دنیای فلسطین است نه دنیای رژیم صهیونیستی.

آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان نیز روز گذشته در دیدار با سفیر جدید عربستان در ایران با اشاره به ظلم 75 ساله صهیونیست‌ها علیه مردم بی‌دفاع و بی‌گناه فلسطین، نبود انسجام و موضع واحد از سوی کشورهای اسلامی را موجب تداوم کشتار و تعدی به فلسطینیان در این سال‌ها دانست و افزود: در جریان جنایات بی‌سابقه اخیر رژیم صهونسیتی و حامیان غربی‌اش در غزه نیز موضع یکپارچه و واحد جهان اسلام می‌توانست به شکلی موثرتر مانع ظلم و تجاوز رژیم صهیونیستی و زیاده‌خواهی‌های حامیان غربی‌اش شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha