۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85270405
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در خوزستان: مقاومت مردم فلسطین برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است

اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مقاومت مردم فلسطین برگرفته از مکتب امام حسین (ع) بوده و به حول و قوه الهی پیروزی از آن ملت مظلوم فلسطین است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد روز چهارشنبه در آئین راهپیمایی مردم اهواز در حمایت از مردم غزه اظهار کرد: امروز مدعیان حقوق بشر برای نسل‌کشی فلسطینیان و هزاران کودک بی‌گناه، بمب‌های چند تنی بر سر مردم در مدارس و بیمارستان‌ها رها کرده و به راحتی در برابر دوربین‌ها جنایت می‌کنند.

وی ادامه داد: مدعیان حقوق بشر امروز سکوت کرده و یا با زبان و عمل از جنایتکاران حمایت می‌کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به مرگ یک بانوی بزرگوار در کشور به مرگ طبیعی در سال گذشته افزود: این موضوع به گونه‌ای تبلیغ شد که گویی تراژدی بزرگی در ایران اسلامی اتفاق افتاده و مدت‌ها مردم را سر کار گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: تعدادی از سلبریتی‌هایی که همواره در میدان‌ دشمن بازی می‌کنند سال گذشته از این جریانات حمایت کردند.

وی گفت: آمریکایی‌ها معتقدند اگر کشوری منافع آنها را تامین کند در آن کشور دموکراسی برقرار است اما در صورت مخالفت با آنها قانون بشر را نقض کرده است.

ایران اسلامی اراده کند کمتر از ۲۴ ساعت اسراییل، از صفحه روزگار پاک می‌شود

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به وجود 2 راهبرد در مواجهه با کشوری که خوی وحشی‌گری دارد اضافه کرد: راهبرد اول سازش کردن با این رژیم کودک‌کش و راهبرد دوم مقاومت است.

امام جمعه اهواز بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس شهرهای دزفول، اهواز و بهبهان را با موشک بمباران می‌کردند اما مردم ایران استقامت کرده و در نهایت پیروز شدند.

وی در پایان اظهار کرد: اگر ایران اسلامی اراده کند در ۱۷ کشور مسلمان، کمتر از ۲۴ ساعت اسراییل را از صفحه روزگار پاک می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha