دستگیری فردی که ۲ هزار میلیارد ریال از یزدی‌ها کلاهبرداری کرد

یزد- ایرنا - فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متهمی که به بهانه واردات جنس خارجی، دست به کلاهبرداری ۲ هزار میلیارد ریالی از ۱۵ شهروند زده بود دستگیر شد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنها؛ بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم به بهانه وارد کردن جنس از کشورهای خارجی مبالغ زیادی را از شاکیان دریافت و از استان یزد متواری و پس از کلاهبرداری در اصفهان به سمت تهران فرار کرده است.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: با تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی ماموران پلیس، مخفیگاه متهم در پایتخت شناسایی و ماموران پس از اخذ نیابت قضائی به تهران اعزام و متهم سابقه دار را دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد افزود: متهم در بازجویی های پلیسی به کلاهبرداری ۲ هزار میلیارد ریالی از ۱۵ نفر در استان یزد اعتراف و پس از تشکیل پرونده با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: شهروندان، فریب افراد کلاهبردار را نخورده و برای هرگونه سرمایه گذاری ابتدا نسبت به استعلام از مبادی مربوطه اقدام کنند تا شاهد بروز چنین مواردی نباشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha