نرخ سرویس مدارس شهر زنجان ۶۰ درصد افزایش یافت

زنجان - ایرنا- رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان از افزایش ۶۰ درصدی نرخ سرویس مدارس شهر زنجان نسبت به سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید نجفی روز سه‌شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان، افزود: با توجه به شرایط ویژه سرویس‌دهی مدارس شهرستان زنجان و تمکین نکردن رانندگان وسایل نقلیه از نرخ‌های مصوب شورای شهر، درخواستی مبنی بر افزایش نرخ سرویس دانش‌آموزان شهر زنجان ارائه شد.

نجفی گفت: با توجه به اعلام نرخ‌های جدید و تصویب اعضا مقرر شد براساس نوع سرویس خودرو با لحاظ کردن مسیر نزدیک، متوسط و دور مبالغی به ترتیب از ۵۰۰، ۶۰۰ و ۷۰۰ هزار تومان از اولیای دانش‌آموزان دریافت شود.

این مسوول افزود: همچنین نرخ ون برای مسیرهای نزدیک،متوسط و دور به ترتیب ۳۵۰، ۴۰۰ و ۴۵۰ هزار تومان و مینی‌بوس و اتوبوس به ترتیب ۳۰۰، ۳۵۰ و ۴۰۰ هزار تومان به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: مدیران مدارس در عقد قرارداد توجه لازم را داشته باشند و سرویس‌ها مورد نظارت دقیق اداره انجمن اولیا و مربیان قرار بگیرد.

این عضو شورای شهر زنجان ادامه داد: امیدواریم با نظارت دقیق بر عملکرد سرویس‌ها سال تحصیلی خوبی را پشت سر بگذاریم.

امسال در مقطع ابتدایی ۱۱۷ هزار و ۲۳۴ دانش‌آموز، در مقطع متوسطه اول ۴۴ هزار و ۳۰۶ دانش‌آموز و در مقطع متوسطه دوم نیز ۳۱ هزار و ۵۶۴ دانش‌آموز برای تحصیل در مدارس استان ثبت‌نام کرده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha