۱۸۰۰ مشهدی برای کمک به مردم غزه ثبت نام کردند

مشهد-ایرنا- مسوول مهدیه مشهد گفت: هزار و ۸۰۰ نفر در این مکان معنوی در پویش مردمی کمک و خدمت رسانی به غزه طی سه ساعت ثبت نام کردند.

جواد سقای رضوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:هیاتهای مذهبی و هیات رایة الشهدا(ع) مشهد پنجشنبه هفته گذشته تجمعی مردمی را در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار کردند و در آنجا تصمیم بر این شد که با توجه به در دسترس بودن مهدیه مشهد در خیابان امام رضا(ع) ثبت نام انجام شود.

وی ادامه داد شرایط ثبت نام کنندگان برای کمک و خدمت رسانی به مردم غزه بررسی می‌شود تا در صورت نیاز اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفت اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به شانزدهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی و در مقابل ادامه بمباران مناطق مسکونی و مراکز دینی و درمانی غزه از سوی بمب افکن های اسراییل که نشانه عجز صهیونیست هاست، آمریکا و اروپا از اسرائیل درخواست کرده اند تا عملیات زمینی در غزه را به تعویق بیندازد.

بر اساس اعلام سازمان ملل تا روز گذشته تقریبا ۴۹۳ هزار زن و دختر در غزه مجبور به مهاجرت و ترک خانه های خود شدند و حدود یک میلیون و 400 هزار نفر در غزه آواره و بیش از ۵۴۴ هزار نفر در ۱۴۷ پناهگاه اضطراری سازمان ملل اسکان داده شدند.

در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، پنج هزار و ۵۰۰ ساختمان شامل ۱۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به صورت کامل ویران شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha