۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۳۸
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85264259
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: لرستان معین امنیت استان های مرزی است

۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۳۸
کد خبر: 85264259
استاندار: لرستان معین امنیت استان های مرزی است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: لرستان معین تامین امنیت استان های مرزی همجوار خود است.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان "فرهاد زیویار" شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای تامین استان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: لرستان با شعاع چند ۱۰ کیلومتری خارج از مرزهای استان در تامین امنیت، انسجام ملی و وحدت کشور همواره نقش آفرین بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت های مهم استان مولفه های سیاسی، اجتماعی و جغرافیایی آن است، افزود: اثرگذاری لرستان در امنیت ملی کشور به واسطه اشتراکات قوی و مستحکم مولفه های هویتی ایرانی و ۱۰۰ درصد شیعی بودن است.

استاندار لرستان بیان کرد: الگوی دولت، ملت و نظام سازی طی چند دهه گذشته در راستای آرمان های انقلاب و نظام در استان شکل گرفته و همچنان جریان دارد.

زیویار به اغتشاشات سال گذشته و حضور پرشور مردم لرستان در صحنه های مقابله با آن اشاره و عنوان کرد: با ظرفیت هایی که در بطن جامعه و مردم غیور لرستان وجود دارد، در جریان اغتشاشات سال گذشته استان کمترین خسارت را متحمل شد.

وی بیان کرد: امنیت استان مرهون همدلی بین مردم، مدیران، نهادهای انقلابی، نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان(عج)، سپاه و بسیج است که اجازه بروز هیچ گونه بحرانی را در این خطه نمی دهد.

استاندار لرستان همچنین به از خودگذشتگی، ایثار و همراهی مردم و مسوولان اجرایی، نظامی و انتظامی با دستگاه قضا در جریان اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت: با توکل بر خدا و بهره گیری از ظرفیت های وحدت گرایانه آن توطئه ها نقش برآب شدند.

زیویار به دستاوردهای دولت سیزدهم در لرستان اشاره کرد و افزود: ایجاد بیش از ۴۰ هزار شغل براساس سامانه رصد و ارتقا و احیای ده ها مرکز تولیدی و صنعتی از جمله خودروسازی، نساجی، صنایع غذایی و تولید شیرخشک تنها نمونه های کوچکی از این خدمات و دستاوردهاست.

استاندار در بخش دیگری از سخنانش به اقدام وحشیانه ی رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه اشاره و اظهار کرد: این اقدام وحشیانه و غیرانسانی سرآغازی برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود که با وعده ی الهی نسل جدیدی از نهضت مقاومت شکل گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha