۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85261449
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرانه ورزشی بروجرد ۴۵ سانتی‌متر است

۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
کد خبر: 85261449
سرانه ورزشی بروجرد ۴۵ سانتی‌متر است

بروجرد - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: سرانه ورزشی بروجرد اکنون ۴۵ سانتی‌متر است که در صورت بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی در دست اجرا به ۵۵ سانتی‌متر افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اعظم عزیزی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد اظهار کرد: سرانه ورزشی در کل کشور یک متر و در لرستان ۷۵ سانتی‌متر است.

وی با بیان اینکه امسال ۱۵ زمین چمن مصنوعی در بروجرد در حال احداث است، افزود: از این تعداد ۲ پروژه همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح و ۲ زمین چمن مصنوعی هم در هفته تربیت‌بدنی به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد با اشاره به استفاده از ظرفیت خیران در اجرای پروژه‌های ورزشی بیان کرد: باهمت خیران، سالن وزنه‌برداری و سالن روباز ساخته‌ شده و همچنین یکی از برنامه‌های مهم اداره ورزش و جوانان شهرستان این است که سالن‌های ورزشی که در اختیار بخش خصوصی قرار دارد را به خانه‌های تخصصی و هیات های ورزشی واگذار کند.

عزیزی اضافه کرد: مجوز احداث خانه ورزش روستایی از سوی وزارت ورزش و جوانان صادر شده که بر این اساس ایجاد خانه ورش روستای "بیچون سفلی" در دستور کار قرار گرفته و امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه تعداد کل ورزشکاران بیمه‌شده‌ شهرستان ۱۰ هزار نفر است، گفت: این تعداد ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی ساماندهی شده‌اند، همچنین از ۴۷ هیات ورزشی در بروجرد، ۴۵ هیات فعال است.

رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد با اشاره به اینکه روند پرداخت تسهیلات ازدواج در بروجرد رضایت‌بخش نیست، خاطرنشان کرد: لازم است که دستگاه‌ها همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha