۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85261264
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ متهم و خرده‌فروش مواد مخدر در خراسان جنوبی دستگیر شدند

بیرجند - ایرنا - ۲۰ نفر متهم و خرده‌فروش مواد مخدر با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان‌های طبس و قاینات خراسان جنوبی دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان طبس روز سه‌شنبه از اجرای طرح "آرامش در شهر" خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۱۴ نفر خرده‌فروش و متهم مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ فاضل مریمی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح "آرامش در شهر" و پاکسازی نقاط آلوده از وجود خرده‌فروشان مواد مخدر، ماموران انتظامی این طرح را در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی، مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی کردند افزود: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از پاتوق‌های متهمان، مقدار پنج کیلو و ۵۶۴ گرم انواع مواد مخدر کشف شد همچنین ۱۴ متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی می‌ایستد و انتظار می‌رود مردم در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۶ خرده‌فروش مواد مخدر در قاینات

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات نیز از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۶ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ محمود زال بیگی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قاینات با دریافت اخباری مبنی بر اینکه محل‌هایی در این شهرستان به پاتوق معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر تبدیل شده و نارضایتی شهروندان را به وجود آورده است، شناسایی و دستگیری این افراد را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی، مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی محل‌های شناسایی شده را بازرسی کردند که مقادیری مواد مخدر کشف شد همچنین ۶ خرده‌فروش و متهم را دستگیر کردند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و محل عبور مواد مخدر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha