عملیات اجرایی طرح بزرگ باز زنده‌سازی ساحل کارون در اهواز آغاز شد

اهواز - ایرنا - عملیات اجرایی طرح بزرگ باز زنده‌سازی ساحل کارون، در جاده ساحلی غربی، حد فاصل میدان مالیات تا پل ششم(فولاد) روز سه‌شنبه با حضور مسئولان استانی در اهواز آغاز شد.

به گزارش ایرنا فاز اول این طرح به مساحت ۱۵ هکتار و با اعتبار یک هزار میلیارد ریال در مدت ۱۸ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

آبنما، آبراهه، حوضچه‌های آب بازی و گل بازی، فواره، آمفی تئاتر روباز، پارکینگ، باغ گیاه‌شناسی، معبر دوچرخه‌سواری، اتاق مادر و کودک، فضای اسکیت، سرویس بهداشتی، نشیمنگاه خانواده و رمپ معلولین ( سازه‌ای جهت عبور و مرور راحت افراد معلول) از جمله امکانات این مکان تفریحی است.

فرمانده سپاه خوزستان در آیین آغاز این طرح گفت: پس از توافق با شهرداری اهواز برای ساحل‌سازی رودخانه کارون، مقرر شد پارکی در جوار میدان مالیات (در مسیر پل ششم) توسط مجموعه بسیج سازندگی احداث شود که تامین اعتبار و پشتیببانی لازم توسط شهرداری انجام خواهد شد.

سردار حسن شاهوارپور اجرای این پروژه در ساحل غربی رودخانه کارون را اتفاق بزرگی در راستای رفاه و آسایش مردم دانست و افزود: این منطقه از نظر زیرساختی، بسیار محروم است بنابراین اجرای این طرح کار پسندیده‌ای محسوب می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی مجموعه سپاه استان برای فعالیت در حوزه‌های مختلف عمرانی و بهسازی ابراز امیدواری کرد: با اقدام جهادی و شبانه‌روزی این امکان فراهم شود این طرح زودتر از موعد مقرر تکمیل و به مردم تحویل داده شود.

سردار شاهوارپور در پایان پیروزی جبهه مقاومت را به همه ملت مظلوم فلسطین و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha