۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۹:۴۷
کد خبر: 85260896
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استانداری مرکزی از سه خبرنگار ایرنا اراک قدردانی کرد

اراک - ایرنا - استانداری مرکزی از سه نفر از خبرنگاران ایرنا مرکز اراک «مهدی عظیمی‌»، « معصومه صفری» و « معصومه ابراهیمی » به سبب انعکاس اخبار هفته دولت و سفر اعضای هیات دولت به استان مرکزی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مرکزی روز سه‌شنبه در این آیین گفت: دولت سیزدهم کار خود را با مردم بودن و برای مردم بودن شروع کرد و در بیش از ۲ سال گذشته به صورت شبانه‌روزی در راستای حل مشکلات جامعه از هیچ‌ کوششی دریغ نکرده است.

«بهنام نظری» افزود: دولت سیزدهم کارنامه درخشانی از عملکرد و اقدامات در بخش‌های مختلف دارد اما تاکنون هیچ تبلیغی در راستای معرفی این فعالیت‌ها نداشته و انتظار است خبرنگاران در این راستا به صورت ویژه ورود پیدا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: معرفی و ارایه خدمات دولت به جامعه موجب افزایش انگیزه برای خدمتگزاری و امیدآفرینی برای مردم می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: خبرنگاران سربازان جبهه فرهنگی در عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی هستند و در خط مقدم این جبهه قرار دارند.

نظری گفت: خبرنگاران زوایای پنهان و تاریک جامعه را نشان می‌دهند و در این راستا باید خطر کنند، تحلیل کنند و به صحت، دقت و سرعت به عنوان مولفه اصلی کار خبرنگار، توجه ویژه داشته باشند.

در پایان این نشست از خبرنگاران فعال در پوشش اخبار هفته دولت امسال استان مرکزی با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha