۴۳ تیم در مرحله شهرستانی تولید محتوای دیجیتال بسیج زنجان شرکت کردند

زنجان -ایرنا- دبیر پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان گفت: ۴۳ تیم متشکل از سه تا پنج نفر در مرحله شهرستانی تولید محتوای دیجیتال بسیج زنجان شرکت کردند.

عرفان یگان بیک روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های شرکت کننده در این رویداد در محورهای تولید بازی‌های ویژه تلفن همراه، برنامه های کاربردی موبایلی و پویانمایی و موشن گرافیک حضور داشتند.

این مسوول گفت: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان در مرحله شهرستانی در زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده برگزار شد.

یگان بیک عنوان کرد: نفرات برتر شهرستان ها به مرحله استانی راه پیدا کردند و پس از برگزاری مرحله استانی این رویداد، مرحله نهایی آن در دهه مبارک فجر امسال با حضور نفرات برتر مرحله استانی در پایتخت برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: کشف استعدادها، سازماندهی گروه‌های تولید محتوا در بستر فضای مجازی و جذب ایده‌های برتر از اهداف برگزاری این رویداد است و با برگزاری چنین رویدادهایی می‌توان توانمندی‌های فنی و خلاقانه نیروها را در یک عملیات واقعی ارتقا بخشید.

این مسوول با اشاره به اهمیت فضای مجازی، گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب باید با استفاده از استعدادهای جوان کشور و با سیاست‌گذاری صحیح و اقدامات سنجیده و هماهنگ به سمت خروج از حالت انفعال در عرصه فضای مجازی حرکت کنیم و حضوری فعال و تأثیرگذار در این فضا برای تولید محتوای اسلامی متقن و جذاب داشته باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha