۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85254727
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداریهای گناباد و سبزوار منعقد شد

گناباد-ایرنا- شهردار گناباد گفت:‌ تفاهم‌نامه همکاریهای مشترک بین شهرداریهای سبزوار و گناباد خراسان رضوی روز چهارشنبه با هدف افزایش سطح خدمات کیفی به شهروندان منعقد شد.

مهران حسین زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ ارایه تجربیات مشترک و تعامل بین بخشی و تبادل تجربیات مشترک بین شهرداریهای گناباد و سبزوار از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه به شمار می رود.

وی ادامه داد:‌ در این راستا «میثم حسین آبادی» شهردار و جمعی از مسوولان و کارشناسان شهرداری سبزوار با سفر به گناباد در زمینه تقویت راهکارهای همکاری مشترک بین ۲ شهرداری بحث و تبادل نظر کردند.

شهردار گناباد اظهار کرد:‌ امید است با ارتقای افزایش تعامل با شهرداریهای بزرگتر و فعال تر استان خراسان رضوی شاهد افزایش پویایی و بهینه شدن خدمات مدیریت شهری باشیم و مهمترین نتیجه این مهم ارتقای خدمات به روز به مردم سبزوار و گناباد است.

حسین زاده با اشاره به اینکه در این راستا آینده نزدیک با سفر مسوولان واحدهای شهرداری گناباد به شهر سبزوار در خصوص خواهر خواندگی ۲ شهر اقدام خواهد شد،‌ ابراز امیدواری کرد:‌ این مساله در افزایش همکاریهای مشترک نقش بسزایی داشته باشد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب و شهر سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha