۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۹:۴۱
کد خبر: 85254641
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دو فیلیپینی در درگیری اسرائیل و فلسطین کشته شدند

تهران- ایرنا - دولت فیلیپین امروز چهارشنبه کشته شدن دو شهروند این کشور را در درگیری اسرائیل و فلسطین تایید کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پی ان ای، وزارت خارجه فیلیپین هنوز جزئیاتی درباره کشته شدن ۲ شهروند این کشور در درگیری اسرائیل و فلسطین از جمله اینکه این افراد کجا کشته شدند منتشر نکرده است.

انریک مانالو وزیر امورخارجه فیلیپین گفت: «دولت فیلیپین کشته شدن ۲ شهروند این کشور و تمامی رفتار دیگر تروریستی و خشونت آمیز را محکوم می کند. .»

وی در ادامه افزود فیلیپین آمادگی دارد با همکاری سایر کشورها برای یافتن راه حل دراز مدت برای این مناقشه در هماهنگی با قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد و اصول و قوانین بین المللی و عمومی تلاش کند.

براساس آخرین اطلاعات بیش از ۳۰ هزار فیلیپینی در اسرائیل و ۱۳۷ نفر در نوار غزه هستند. براساس اطلاعات سفارت فیلیپین در تل آویو از سرنوشت دستکم ۶ شهروند فیلیپین در اسرائیل اطلاعاتی در دسترس نیست.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha