۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۹
کد خبر: 85250517
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت ۱۷۴ هزار تماس مردمی با مرکز ۱۱۰ پلیس ایلام

۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۹
کد خبر: 85250517
ثبت ۱۷۴ هزار تماس مردمی با مرکز ۱۱۰ پلیس ایلام

ایلام - ایرنا - معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از ثبت ۱۷۴ هزار تماس با مرکز ۱۱۰ استان خبر داد و گفت: تماس شهروندان با پلیس ایلام در ماه ابتدای سال رشد ۸ درصدی داشته است.

سرهنگ "علی جمالوندی" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد:در ۶ ماهه اول سال جاری تعداد ۱۷۴ هزار و ۳۲۶ تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی در راستای ارائه خدمات مطلوب و مضاعف پلیس به هم استانی های عزیز، اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی به ثبت رسیده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد افزایش نشان می دهد.

وی افزود: از این تعداد تماس ۶۱ هزار و ۱۵۶ مورد تماس عملیاتی است که نیازمند حضور پلیس در صحنه بوده که در مجموع ۳۵ درصد از کل تماس های مردمی با ۱۱۰ مرکز ایلام را شامل می شود.

معاون عملیات انتظامی استان ایلام تصریح کرد: از مجموع تماس های برقرار شده با این مرکز ۶۵ درصد از تماس ها ارشاد و راهنمایی بوده که توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی های لازم به شهروندان ارائه شده است.

جمالوندی با بیان اینکه اعتماد مردم به پلیس بالاترین سرمایه برای پلیس است، یادآور شد: این حجم از تماس های مردم استان با پلیس، نشان دهنده اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی است که همین اعتماد مردم موجب افزایش انگیزه خدمت مضاعف و جهادی به شهروندان خواهد بود.

وی با اشاره به افزایش روزمره تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، اظهار کرد: با توجه به تنوع و فراوانی مأموریت های فراجا و جمعیت و پیچیدگی جرایم، ماموریت های پلیس به منظور هدفمند کردن توان عملیاتی به ۲ بخش فوریتی و غیرفوریتی تقسیم بندی شده است.

جمالوندی تصریح کرد: تفکیک ماموریت های ۱۱۰ به ۲ بخش فوریتی و غیرفوریتی، باعث حضور سریع، مؤثر و به موقع ماموران انتظامی در صحنه، ایجاد بازدارندگی در مجرمان، هدایت توان عملیاتی فراجا به سمت نیازهای واقعی مردم به فوریت های پلیسی، بهره برداری از اطلاعات بالقوه مردمی در جهت تأمین اطلاعات مورد نیاز رده های مأموریتی انتظامی و بکارگیری پلیس های تخصصی با توجه به نوع تماس های مردمی با سامانه ۱۱۰ می شود.

معاون عملیات انتظامی استان ایلام با بیان این که مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی و رسیدگی به نیازهای حوزه نظم و امنیت عموم مردم است، خاطرنشان کرد: با توجه به راه اندازی سامانه پیامکی ۱۱۰۸۴ در ایلام برای افراد سخت گویش و ناشنوا، همشهریان عزیز می توانند به صورت پیامکی با ۱۱۰ تماس و ارتباط بگیرند.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha