امام جمعه موقت شهرکرد:بیداری ملت فسطین خواب را از چشمان صهیونیست‌ها ربوده است

شهرکرد-ایرنا- امام جمعه موقت شهرکرد گفت: رژیم اشتغالگر قدس یک رژیم غاصب است و عاقبتی نخواهد داشت و بیداری مردم فلسطین و امت‌های آزاده اسلامی، خواب راحت را از چشمان صهیونیست‌ها ربوده‌ است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) رهبری مدیر و مدبر و هوشمند بود و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همین رویه و راه قرآنی را در پیش گرفته‌اند و در روزهای اخیر ایشان نسبت به روابط شکل گرفته بین حکومت‌های عربی و رژیم اشتغالگر قدس فرمایشاتی داشتند.

امام جمعه شهرکرد گفت: بی‌شک همانطور که وعده قرآن است و رهبر معظم انقلاب نوید آن را داده است این روحیه مقاومت و پایداری پیروز می‌شود و رژیم اشغالگر و غاصب حذف می‌شود.

فاطمی اظهار داشت: همانگونه که فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) برای جامعه ارشاد کننده و تقویت‌بخش روح و ایمان افراد بود، فرمایشات مقام معظم رهبری نیز اکنون این گونه است و فرمایشات ایشان امیدبخش است.

امام جمعه موقت شهرکرد در بخش دیگری از خطبه‌ها با نهی افراد نسبت به نصب عکس بانوان مرحوم بر روی قبر آنها، اظهار داشت: برخی افراد اقدام به نصب تصویر بانوان مرحومه روی سنگ قبرها اقدام می‌کنند که این موضوع با فرهنگ دینی ما مطابقت ندارد و امید است خداوند توفیق دهد در این مسائل شخصی هم مراقبت و دقت بیشتری صورت گیرد.

فاطمی در ادامه بر ضرورت درک و شناخت امام عصر در هر زمانی تاکید کرد و افزود: در روایتی از پیامبر اکرم(ص) آمده است که هرکسی بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است از همین رو لازم است هر یک از مومنان امام زمان خود را خوبی درک کرده و نسبت به آن معرفت پیدا کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha