نظامیان صهیونیست به اریتره تباران یهودی هم رحم نکردند/کشته یا زخمی‌شدن ۱۰ یهودی

تهران-ایرنا- پلیس رژیم صهیونیستی امروز(شنبه) با به خشونت کشاندن تظاهرات اعتراضی اریتره‌تباران (مهاجران) یهودی، موجب کشته یا زخمی شدن ۱۰ نفر از آنها شد.

به گزارش امروز (شنبه) ایرنا از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، یهودی تبارهای (مهاجران) اریتره ای بامداد امروز شنبه در جنوب تل آویو تظاهرات کردند.

دخالت پلیس رژیم صهیونیستی موجب به خشونت کشیده شدن اعتراض مهاجران یهودی اریتره تبار شد که در این خشونت ها، یک مهاجر یهودی تبار آفریقایی کشته و ۹ مهاجر یهودی دیگر زخمی شدند.

براساس گزارش پلیس و وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، تظاهرات اعتراضی اریتره تباران ساعت ۲:۳۰ صبح امروز در منطقه «هاتیکواه» در جنوب تل آویو اتفاق افتاد.

نظامیان صهیونیست به اریتره تباران یهودی هم رحم نکردند/کشته یا زخمی‌شدن ۱۰ یهودی

به گزارش ایرنا، اعتراضات مهاجران یهودی تبار آفریقایی‌ که با وعده وعیدهای فراوان به سرزمین های اشغالی منتقل شده اند، در ماه گذشته نیز با دخالت پلیس رژیم صهیونیستی به خشونت کشیده شده بود.

تظاهرات کنندگان با همه ابزارهای ممکن از جمله سنگ به مقابله با اقدامات خشونت بار پلیس رژیم صهیونیستی پرداختند و پلیس رژیم صهیونیستی نیز در اقدامی تبعیض آمیز، برای سرکوب تظاهرکنندگان از سلاح گرم استفاده کرد.

آفریقایی تبارهای رژیم صهیونیستی دو دسته هستند. گروهی از آنها که توانسته اند یهودی تبار بودن خود را ثابت کنند، از این رژیم تابعیت گرفته اند و بقیه نیز به عنوان پناهجو در سرزمین های اشغالی زندگی می کنند.

سازمان ملل در سال ۲۰۱۸، طرحی را برای قانونی شدن حضور بیش از ۱۶ هزار مهاجر یهودی آفریقایی تبار ساکن سرزمین های اشغالی مطرح کرد، اما این طرح از سوی تل آویو رد شد.

کابینه فعلی رژیم صهیونیستی قصد دارد تا اریتره تباران یهودی مهاجر، به ویژه معترضان را از سرزمین های اشغالی اخراج کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha