استاندار لرستان: اقدام مشترک در اجرای طرح‌ها موجب ایجاد همدلی می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: اقدام مشترک دولت و ارتش در اجرای طرح‌های عمرانی، خدماتی و راه روستایی باعث ایجاد همدلی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار روز چهارشنبه در آیین افتتاح پل شهدای ارتش چگنی اظهار کرد: نهادهای ایجاد شده پس از انقلاب اسلامی برای آسایش و آرامش مردم در دورترین مناطق محروم کمک رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: همدلی و برادری در سخت ترین شرایط و بلاهای طبیعی در کشور کم نظیر است و هر فرد در هر نهادی تلاش می‌کنند و در این راستا مشکلات مردم را برطرف خواهد شد و مردم امیدوار می‌شوند.

وی بیان کرد: امکانات بسیاری برای تکمیل پل شهدای ارتش بکار گرفته شده اما همدلی مهمترین رکن می‌باشد و ایجاد پل موجب اشتیاق و عشق بین مردم می‌شود و اصل نظام جمهوری اسلامی بر همین اساس می‌باشد.

استاندار لرستان در خصوص پادگان ۰۷ خرم‌آباد اظهار کرد: در مقطعی توافقاتی در راستای تعیین تکلیف زمین مربوط به این پادگان صورت گرفته و در این زمینه پیگیریِهای انجام شده است.

زیویار گفت: روز گذشته جلسه به مدت چهار ساعت در ستاد نیروها کل مسلح برگزار شد و تا جایی که مقدور است به دنبال برآورده شدن انتظارات مردم هستیم و امیدواریم خبرهای خوبی در این راستا اطلاع رسانی شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha