۵ مهر ۱۴۰۲، ۷:۲۸
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85240126
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: ملت فلسطین به مبارزه مشروع خود علیه اشغالگران ادامه ‌می‌دهند

تهران- ایرنا- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد چهارشنبه در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به مناطقی در غزه تأکید کرد که ملت فلسطین به مبارزه مشروع خود علیه اشغالگران ادامه خواهند داد.

به گزارش ایرنا از فلسطین الیوم، «عبداللطیف القانوع» تاکید کرد که ادامه بمباران مواضع مقاومت فلسطین در نوار غزه توسط رژیم اشغالگر و بسته شدن گذرگاه بیت حانون و محاصره غزه یک تلاش مذبوحانه برای فشار به مردم است تا مسجد الاقصی را تنها بگذارند و از آن دفاع نکنند که در این خصوص موفق نخواهند شد.

وی تاکید کرد: ملت ما در همه عرصه‌ها به مبارزه مشروع خود به هر وسیله ادامه می‌دهند و تروریسم، بمباران و محاصره اشغالگران تأثیری در عزم و اراده آنها و ادامه انقلابشان در دفاع از مقدساتشان نخواهد داشت.

رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه مجددا مواضع مقاومت در شرق غزه را با پهپادهای خود هدف حمله هوایی قرار داده است.

رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر در پاسخ به تظاهرات فلسطینیان در مرز غره، اقدام به بمباران مناطق نظامی و نقاط دیده بانی نوار غزه کرده است.

صهیونیست‌ها همچنین از ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) گذشته و به دنبال از سرگیری اعتراضات و تظاهرات فلسطینی‌ها در اطراف نوار غزه، عبور و مرور کارگران فلسطینی از غزه به داخل سرزمین‌های اشغالی سال ۱۹۴۸ از طریق گذرگاه بیت حانون «ایرز» را ممنوع اعلام کرده است. این در حالی است که گذرگاه مذکور، تنها راه رفت و آمد افراد و به ویژه کارگران بین غزه و مناطق اشغالی سال ۱۹۴۸ است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha