ورزش زورخانه‌ای کردستان توسعه می‌یابد

سنندج- ایرنا- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: تلاش ما این است نقاط قوت و ضعف ورزش های زورخانه ای را در استان شناسایی و با همکاری فعالان این عرصه، برای رفع مشکلات و توسعه این رشته ورزشی گام برداریم.

به گزارش ایرنا، آمنه غلام ویسی روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی با پیشکسوتان و ورزشکاران رشته زورخانه ای استان کردستان اظهار کرد: برگزاری چنین جلساتی با حضور پیشکسوتان و متخصصین امر می‌تواند در نتیجه گیری و پیشرفت هر رشته ای موثر واقع شود.

وی افزود: امیدوارم بزودی با برگزاری مجمع انتخابات و انتخاب فردی شایسته برای این هیات و با همکاری جامعه ورزشی و پیشکسوتان موجبات توسعه این رشته را فراهم کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: ورزش زورخانه ای کردستان دارای پیشینه درخشانی است و مدیریت گذشته هیات با همکاری مسئولین وقت ورزش استان توانسته اند این رشته ورزشی را در سطح کشور به جایگاه والایی برسانند.

غلام ویسی ادامه داد: اکنون کردستان در میان استان های دیگر جزو برترین ها محسوب می شود و امیدوارم با مدیریت جدید و منسجم و تعامل سازنده ای که با پیشکسوتان برقرار خواهد شد همچنان شاهد ادامه موفقیت های ورزشکاران این استان در عرصه های مختلف باشیم.

وی تاکید کرد: اعتقاد قلبی من این است که تنها با کار گروهی و تیمی می توانیم موفق عمل کنیم و اعضا و فعالان هیات های ورزشی با همکاری و پشتیبانی دستگاه ورزش و جوانان در قالب یک تیم کاری و مجموعه واحد می توانند زمینه پیشرفت و توسعه هر رشته ورزشی را فراهم کنند و در غیر این صورت توقع پیشرفت و حل مشکلات دور از انتظار است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان کردستان افزود: کردستان سرشار از استعدادهای ناب و خوبی است که با کمک و تلاش مربیان و دلسوزان واقعی حوزه ورزش می توانند شکوفا شده و نام استان را طنین انداز میادین مختلف کنند.

وی همچنین به وجود ۱۲ هیات ورزشی که با سرپرست اداره می شوند اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه های دستگاه ورزش و جوانان سامان دادن وضعیت هیات های ورزشی استان است و به زودی فراخوان ثبت نام روسای جدید اعلام و در راستای سامان دادن به این هیات ها اقدامات اساسی صورت خواهد گرفت.

غلام ویسی اضافه کرد: آنچه که به سود ورزش استان باشد در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان کردستان قرار داده می شود و در راستای کسب منفعت ورزش و پیشرفت این حوزه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: از تمامی پیشکسوتان و بزرگان هیات ورزش های زورخانه ای استان این تقاضا داریم تا در کنار سایر اعضای هیات و همچنین دستگاه ورزش و جوانان کردستان با تلاش و همت و استفاده از تجربیات ارزشمند خود زمینه حل مشکلات و توسعه این رشته در استان را فراهم کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha