۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85230640
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت تسهیلات بانکی به ۶۶۱ بانوی کارآفرین کرجی

۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳
کد خبر: 85230640
پرداخت تسهیلات بانکی به ۶۶۱ بانوی کارآفرین کرجی

کرج - ایرنا - فرمانداری ویژه کرج از تخصیص تسهیلات بانکی برای ۶۶۱ بانوی کارآفرین در این شهرستان خبر داد و گفت : این تسهیلات در زمینه مشاغل خانگی و تولیدی پرداخت شده است.

"یحیی رمضانی " روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به حمایت دولت سیزدهم از زنان سرپرست خانواده و تامین بازار فروش محصولات زنان کارآفرین افزود: اعتباراتی در سفرسال گذشته رییس جمهور برای اشتغال بانوان اختصاص یافت که با تلاش های صورت گرفته بخشی از آن محقق شده است.

پرداخت تسهیلات بانکی به ۶۶۱ بانوی کارآفرین کرجی

وی با اشاره به میزان اشتغالزایی ایجاد شده برای بانوان در شهرستان کرج گفت: طبق مصوبات استانی از سهم تبصره ۱۶ و ۱۸ بنیاد برکت، صندوق کارآفریتی امید و تفاهم نامه فی مابین معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و صندوق کارآفرینی امید، طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار و حمایت از زنان کارآفرین طی سه سال اخیر اقدامات موثری در شهرستان کرج صورت پذیرفته است.
فرماندار ویژه کرج افزود سال ۱۴۰۰ تعداد ۸۲۰ نفر و سال ۱۴۰۱ نیز ۳۶۶ بنو در کرج از تسهیلات بانکی برای توسعه مشاغل خانگی برخوردار شدند.
رمضانی گفت: از مهمترین دغدغه بانوان کارآفرین به ویژه زنان سرپرست خانوارفروش محصولات و ایجاد بازارچه‌های مناسب، صادرات و حمایت دولت در بخش فروش و تضمین لازم برای حمایت از فعالیت‌های آنان است که در این زمینه راهکارهایی ارائه شده که امیدواریم به نتیجه مطلوبی برسیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha