۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85229234
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس راه البرز: مسافران زمان برگشت خود را به آخرین ساعات موکول نکنند

کرج - ایرنا - رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به نزدیک شده پایان تعطیلات چند روزه ، انتظار می رود مسافران زمان برگشت سفر خود را مدیریت کرده و به آخرین ساعات روز آخر موکول نکنند.

سرهنگ " پیمان کرمی " روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: موکول کردن زمان سفر به ساعات پایانی روز با ترافیک سنگین در جاده های استان البرز و ایجاد مشکلات فراوان برای مسافران همراه خواهد شد.

وی اضافه کرد: رانندگان از هرگونه عجله و شتاب موقع رانندگی پرهیز کنند که سبب حوادث احتمالی بویژه در جاده کرج -چالوس نشود.

وی گفت: اطمینان از سلامت فنی خودرو ها، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.
وی از مسافران خواست زمان سفر خود را مدیریت کرده و بازگشت سفر خود را به ساعات پایانی اخرین روز موکول نکنند.

کرمی یادآورشد: عدم برنامه ریزی زمان مناسب سفر، عجله و شتاب و همچنین نداشتن تمرکز و بی توجهی رانندگان از دیگر عوامل خطر ساز و حادثه ساز محسوب می شود.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در حوزه جغرافیایی استان البرزو مابقی در حوزه جغرافیایی استان مازندران قرار دارد.
استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۵ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha