حجاب و عفاف نقطه مشترک همه ایرانیان است

ساری - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: بررسی پیشینه تاریخی ملت بزرگ ایران نشان از آن دارد که این مردم در حفظ حجاب و عفاف نقطه مشترکی دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "روح الله سلگی" عصر پنجشنبه در اجتماع بزرگ مردمی پیروان امت محمد رسوالله (ص) در ساحل بابلسر با بیان اینکه مردم ایران در قبل از اسلام هم حجاب را رعایت می کردند،‌ اظهار کرد: عفت و نجابت زنان ما به وسعت تاریخ سابقه دارد.

وی افزود: دشمن درصدد است با کشف حجاب بیگانگان را بر ما مسلط کند و با تغییر ذائقه قلب جوانان ما را تسخیر کنند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با به کارگیری جنگ های تحمیلی و اقتصادی امروز به واسطه رسانه های معاند به جنگ فرهنگی روی آورده است، تاکید کرد: ملت بزرگ ایران با هوشمندی چنین توطئه های دشمن را هم خنثی خواهد کرد.

حجاب و عفاف نقطه مشترک همه ایرانیان است

به گفته وی،‌ انقلاب اسلامی ما مرهون عاشورا و خون پاک شهدا می باشد و این استان برای حفظ حجاب و عفاف و آرمان های بلند انسانی و اسلامی ۱۰ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

سلگی اضافه کرد:‌ بدخواهان این کشور ۱۵۰ سال است که استقلال این ملت را نشانه گرفته اند و با به کارگیری روش های مختلف و بنا به مقتضیات زمان، قصد پیروزی در اهداف خود را دارند.

این مقام مسوول تصریح کرد: ملت ما دلداده دین اسلام و آرمان های بلند شهدا است و هیچ توفانی نمی تواند خللی در اراده آنها ایجاد کند.

حجاب و عفاف نقطه مشترک همه ایرانیان است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha