۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 5503
کد خبر: 85225806
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن قهرمانی ستاره‌های نام آشنای عراقی؛ کاپیتان باانگیزه در رفسنجان

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال عراق با شکست تایلند موفق شد قهرمان جام پادشاهی شود.

به گزارش ایرنا، تورنمنت چهارجانبه پادشاهی تایلند درحالی با حضور تیم‌های تایلند، لبنان، عراق و هند برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها در دیدار فینال عراقی‌ها بعد از تساوی ۲ بر ۲ برابر میزبان موفق شدند در ضربات پنالتی تایلند را شکست دهند و به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.

عراقی‌ها در حالی در این رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند که نام‌های آشنایی برای در ترکیب این تیم برای علاقه‌مندان به فوتبال در ایران وجود داشت.

بشار رسن ستاره عراقی سابق پرسپولیس در این رقابت‌ها از مهره‌های کلیدی عراق بود و در هر دو بازی برای این تیم به میدان رفت و نقش تعیین کننده‌ای در قهرمانی این تیم داشت. فهد طالب سنگربان با سابقه عراقی‌ها که این فصل به فوتبال ایران آمده و لباس صنعت نفت آبادان را بر تن کرده است در دیدار نهایی برابر تایلند با مهار ضربه پنالتی مهاجم تایلند نقش موثری در قهرمانی این تیم در این تورنمنت داشت.

نکته مهم برای علاقه‌مندان به فوتبال ایران علی‌الخصوص هواداران مس رفسنجان بازگشت علی عدنان به تیم ملی عراق است. مدافع چپی که بعد از حضور در اودینزه و آتالانتا و فوتبال آمریکا در این فصل علی رغم مصدومیت‌های متوالی به فوتبال ایران آمد تا لباس مسر رفسنجان را برتن کند. هر چند عدنان در نیمه دوم بازی با هند در دقیقه ۶۴ به جای پطروس وارد میدان شد اما مجدد وی در ترکیب عراق آن هم بعد از قهرمانی می‌تواند خبر خوبی برای وی و مسی‌ها باشد و باید بی‌صبرانه منتظر درخشش وی در ترکیب مس رفسنجان باشیم. این بازیکن بعد از چند روز استراحت به ایران باز خواهد گشت تا در تمرینات مس رفسنجان حاضر شود.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha