۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۳۴
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85223078
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۰۰ هزار زائر حسینی در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند

آبادان- ایرنا- دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۱۰۰هزار و ۸۹۱ زائر حسینی از ۲۷مردادماه تا ۱۶ شهریورماه در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی شهید حاج قاسم سلیمانی در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند.

به گزارش ایرنا، دکتر سید نادر نقیبی جمعه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران در شلمچه اظهار کرد: در این مدت، یکهزارو ۲۳ بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان‌های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ اعزام شدند.

دکتر نقیبی افزود: از ابتدای شروع خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی تاکنون دو هزار و ۶ بیمار نیز گرمازده و دارای علائم ضعف و بی حالی برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند.

دبیر ستاد اربعین و رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: تنها در تاریخ ۱۶ شهریورماه تعداد ۲ هزار و ۱۵۴ بیمار برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۶۵ بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان های شهرستان خرمشهر و آبادان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: از ابتدای شروع خدمات رسانی به زوار اربعین اباعبدالله الحسین (ع) در سال جاری به ۳۱۹ نفر از مصدومین ترافیکی خدمات امدادی و درمانی داده شد.

درمانگاه شهید سلیمانی در نزدیکی مرز شلمچه قرار دارد.

گذرگاه اربعین حسینی شلمچه در ۲۰ کیلومتری خرمشهر واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha