۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۰۸
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85211320
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حاشیه مرز خراسان جنوبی به شبکه گاز متصل می‌‎شود

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: با همت شرکت گاز، حاشیه مرز استان به طول ۳۳۱ کیلومتر تا پایان شهریورماه جاری به شبکه گاز متصل می‎‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمدرضا طالبی روز شنبه در مراسم افتتاح ساختمان شرکت گاز بیرجند، اظهار داشت: زمان زیادی از آغاز پروژه‌های گازرسانی در خراسان جنوبی نگذشته اما اکنون بیش از ۹۸ درصد جمعیت استان از این نعمت بهره‌مند هستند و کار گازرسانی به برجک‌ها و پاسگاه‌های مرزی استان هم به سرانجام رسیده است.

وی عنوان کرد: در شرایطی به این توسعه شبکه‌ای رسیده‌ایم که دولت سیزدهم در وضعیتی دولت را تحویل گرفت که نه تنها خزانه به اعتراف وزرای دولت دوازدهم خالی بود بلکه این دولت بدهی‌های زیادی داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: انبارهای کالاهای اساسی دولت قبل خالی و فروش نفت در روز ۳۰۰ هزار بشکه بود، اما در این شرایط با همت مدیران جهادی در دولت سیزدهم اقدامات شایسته‌ای رقم خورده است.

طالبی ادامه داد: دولت سیزدهم در حالی حقوق کارکنان خود را پرداخت کرد که با وجود بدهی‌های سرسام آور کسی باور نمی‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که کار جهادی و همت و توکل بر خدا در کار باشد با همان خزانه خالی و بدهی‌های سرسام آور، تعهدات دولت نه تنها همه پرداخت می‌شود بلکه توسعه زیرساختی خوبی هم داشتیم که یکی از موارد گازرسانی بود.

طالبی بیان کرد: ۲ درصد باقی مانده برای گازرسانی در استان هم در آینده‌ای نزدیک از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

همزمان با سومین روز از هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۶ طرح با هزینه ۳۵۴ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال در شهرستان بیرجند به بهره‌برداری رسید.

۳۴ طرح گازرسانی، راه اندازی و تجهیز فروشگاه مرکزی اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی استان در بلوار مسافر بیرجند، توسعه شبکه اینترنت روستای خنک شریف، طرح انتقال آب به روستای میریک و به‌سازی گلزار شهدا روستای میریک از جمله طرح‌هایی بود که در سومین روز از هفته دولت در شهرستان بیرجند افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha