رجبی: عیار استقلال و نکونام مقابل سپاهان مشخص می‌شود

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: عیار واقعی آبی‌پوشان در دیدار چهارشنبه شب مقابل سپاهان مشخص خواهد شد.

رضا رجبی در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به پیروزی استقلال در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل ملوان، اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی ‌می‌شد، استقلال بازی سختی مقابل ملوان داشت. مهدی تارتار تیمی جوان و جنگنده را در ورزشگاه آزادی به میدان فرستاد اما آبی‌پوشان با استفاده از فاکتور تجربه به گل رسیده و برنده شدند.

وی افزود: مهم‌ترین اتفاق بازی در دقیقه ۶ رخ داد که سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال با مهار ضربه پنالتی مهران احمدی، جربان بازی را تغییر داد. شاید اگر آن پنالتی تبدیل به گل می‌شد، اتفاقات دیگری رخ می‌داد و نتیجه تغییر می‌کرد.

پیشکسوت استقلال، خاطرنشان کرد: فرصت زیادی برای گلزنی استقلال در این دیدار خلف نشد و گمان می‌کنم عیار واقعی استقلال و جواد نکونام در بازی با سپاهان مشخص خواهد شد.

رجبی: عیار استقلال و نکونام مقابل سپاهان مشخص می‌شود

رجبی تصریح کرد: انتقاد از من نکونام این است که او فرار رو به جلو انجام می‌دهد. یکی از اصول مربیگری این است که بازیکنان را از نظر روحی و روانی تقویت کنید نه اینکه با حرف‌ها و مصاحبه‌هایتان، توانایی‌های آنها را زیر سوال ببرید. نکونام مدام مصاحبه می‌کند و می‌گوید استقلال محبی و قایدی را از دست داد و بازیکن نداریم! پرسش من این است چطور بازیکن ندارید اما در آبادان سه گل به حریف خود زدید.

وی به سپس به نیمکت شلوغ استقلال اشاره کرد و اظهار داشت: استقلال هفت مربی دارد، این هفت مربی چه کاری انجام می‌دهند؟ شرح وظایف آنها چیست؟ همه ایران می‌دانند حرف اول و آخر را در این تیم جواد نکونام می‌زند. پس حضور این تعداد مربی سود خاصی ندارد، ضمن اینکه وقتی حرفشان خریدار نداشته باشد، شان آنها حفظ نمی‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha