زهر چشم دلاور آذری از قهرمان آمریکایی + فیلم

۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶
کد خبر: 85203486
زهر چشم دلاور آذری از قهرمان آمریکایی + فیلم

تهران-ایرنا- نماینده ایران در وزن ۸۷ کیلوگرم با غلبه بر حریفانی از چین، آمریکا و ارمنستان راهی دیدار نهایی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، پیکارهای پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان روز گذشته با صعود چهار نماینده ایران به فینال مسابقات پیگیری شد. احمدرضا محسن نژاد، علیرضا عبدولی، ابوالفضل چوبانی و فردین هدایتی با پیروزی برابر حریفان خود در مرحله نیمه‌نهایی به فینال اوزان مختلف رسیدند.

علی احمدی وفا در نیمه نهایی شکست خورد تا عصر امروز برای کسب نشان برنز تلاش کند.

ابوالفضل چوبانی یکی از نمایندگان ایران بود که توانست مقتدرانه به دیدار نهایی وزن ۸۷ کیلوگرم صعود کند. دلاور آذری ایران که از شهر میانه به کشتی معرفی شده در مبارزه نیمه‌نهایی برابر ویگن نازاریان ارمنی قرار گرفت و این کشتی گیر نامدار را شکست داد و به فینال رسید.

چوبانی بعد از غلبه بر کشتی‌گیران بلغارستان و آمریکا به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرده بود. یکی از زیباترین کشتی‌های چوبانی در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر ویات وولکر به نمایش گذاشته شد که وی توانست حریف آمریکایی را با نتیجه ۹ بر یک شکست دهد. فن کول انداز چوبانی در ثانیه‌های نخست موجب شد تا حریف آمریکایی شانسی برای پیروزی در آن دیدار نداشته باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha