شاعران کرمانشاهی سراینده شعر در باب حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) تجلیل شدند

کرمانشاه – ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در مراسمی از ۲ نفر از شاعران سراینده شعر در باب حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تجلیل کرد و در سخنانی گفت: نباید اجازه داد این اقدامات جنایتکارانه تروریستی عادی‌سازی شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا، «محمدامین بهرامی» در نشست قدردانی از دو شاعر کرمانشاهی به نمایندگی از شاعرانی که در خصوص حمله تروریستی به مردم بی گناه و زائران در حرم شاهچراغ شیراز شعر سروده بودند، ضمن قدردانی از شعرخوانی و واکنش شاعران به عملیات تروریستی شاهچراغ، افزود: ما نباید اجازه دهیم این جنایت های تروریستی در کشور عادی سازی شود لذا با نشان دادن عکس العمل در مقابل چنین جنایاتی باید بایستیم.

وی بیان داشت: این کار شما دفاع از شرافت ایران است، زبان ملت ایران از دیرباز زبان شعر بوده است و این شعرخوانی شما را پاسخی مناسب و کوبنده در مقابل دشمنان می دانیم، امیدواریم این خط دفاع ادامه پیدا کند.

بهرامی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم، کشورهای بیگانه ملت ایران را یک ملت سرخورده معرفی کنند مردم و ملت ایران باید در مقابل این چنین جنایات ساکت ننشینند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، افزود: هدف همه ما حمایت و کمک است و شما این وظیفه خود را به درستی انجام دادید.

کیومرث سلطان آبادی، شاعر عضو محفل ادبی بیستون در این جلسه ضمن قدردانی از مجموعه کتابخانه های عمومی برای برگزاری منظم جلسات محفل ادبی بیستون بیان کرد: وظیفه شاعر است که از ملت و کشورش دفاع کند و ما در مقابل این مساله ها ساکت نمی نشینیم.

وی افزود: شاعر نیز وظیفه دارد با به روز بودن در مقابل مسائل و اتفاقات روز و با زبان شعر تریبون مردم باشد و چنین جنایاتی را محکوم کرده تا هر کسی به خود این اجازه را ندهد به امنیت ما تعرض کند.

در پایان با اهدای لوح یادبود از شاعر کیومرث سلطان آبادی و محنا امیری، توسط مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه قدردانی بعمل آمد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha