دوره مربیگری فوتبال ساحلی سطح یک ایران در مهریز یزد آغاز شد

یزد- ایرنا- نخستین دوره مربیگری فوتبال ساحلی سطح یک بانوان ایران روز جمعه با حضور جمعی از مسئولان و مربیان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز یزد آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در این دوره چهار روزه ۱۵ نفر از مربیان استان‌های یزد، بوشهر، گیلان و کرمان به صورت نظری و عملی آموزش‌های مربوط به این دوره مربیگری فوتبال ساحلی را زیرنظر مدرس فدراسیون فوتبال فرا می‌گیرند.

مدرس فدراسیون فوتبال گفت: یکی از مهمترین رمز و رازهای موفقیت در رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص فوتبال ساحلی به داشتن مربیان مجرب و آموزش دیده است که باید در این خصوص توسط هیات‌ها اقدام شود.

افراسیاب صادقی در مراسم افتتاحیه دوره به آخرین وضعیت رشته فوتبال ساحلی در کشور و شرایط یزد اشاره کرد و ادامه داد: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه فوتبال ساحلی با همکاری بخش‌های مختلف و مسئولان اجرایی و ورزشی استفاده شود.

وی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش افزایی در اصل رکن و نیاز اصلی است که این دوره در شهرستان مهریز برگزار می‌شود و در آینده نقش مهمی در توسعه و موفقیت فوتبال ساحلی به خصوص در بخش بانوان شهرستان دارد.

دوره مربیگری فوتبال ساحلی سطح یک ایران در مهریز یزد آغاز شد

۱۶ سال قبل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش در محله محمودآباد یزد (مردآباد) توسط اهالی و برخی دلسوزان علاقه‌مند راه‌اندازی شد و در این راستا فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان یزد آغاز شد.

تیم‌های فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش و صدرشیمی یزد و چادرملو اردکان در لیگ برتر و دهیاری ملاباشی یزد در لیگ دسته اول کشور حضور دارد و استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha