پروین: عربستان ضعیف‌ترین تیم جام‌ملت‌ها خواهد بود

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران بر این باور است که عربستان ضعیف‌ترین تیم در جام‌ملت‌های آسیا خواهد بود.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، علی پروین در واکنش به حضور ستاره‌های مطرح جهان در فوتبال عربستان اظهار کرد: مسئولان فوتبال این کشور برنامه‌ریزی بسیاری کرده‌اند تا بازیکنان نام‌دار را به خدمت بگیرند اما این روند به سود فوتبال این کشور نیست و در جام‌ملت‌ها خواهیم دید که آنها ضعیف‌ترین تیم این مسابقات هستند.

کاپیتان سال‌های دور تیم فوتبال پرسپولیس درباره لیگ برتر ایران و شرایط این روزهای سرخپوشان نیز یادآور شد: فردا یک بازی مهم و سخت برابر تراکتور داریم که امیدوارم این بازی به سود پرسپولیس تمام شود. همیشه بازی اول یکی از سخت‌ترین بازی‌هاست و خوشحالیم که پرسپولیس موفق شد در نخستین بازی ۳ امتیاز را کسب کند. امیدوارم هفته دوم لیگ برتر هم با برد برای ما به پایان برسد تا هواداران خوشحال باشند.

وی در خصوص وضعیت مهاجمان این تیم هم گفت: شرایط خوب است و وحید امیری و مهدی ترابی را هم داریم،. بازیکنان باید بدانند در لیگ هیچ بازی آسانی نخواهیم داشت و باید در هر بازی برای برد به زمین برویم. تراکتور هم حریف دست و پا بسته‌ای نیست و بدون شک بازی فردا سخت و نفس‌گیر است.

پروین در واکنش به حضور دوباره تیم فوتبال پاس تهران در فوتبال ایران و حضورش در لیگ دسته دوم اضافه کرد: این تیم همواره یکی از رقبای اصلی ما به شمار می‌رفت و امیدوارم دوباره به سطح اول فوتبال ایران باز گردد. فوتبال دهه ۶۰ دیگر تکرار نمی‌شود و خاطره‌ای به یاد ماندنی در تاریخ فوتبال ایران است.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران فردا از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه میهمان تراکتور تبریز است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha