۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۵۷
کد خبر: 85198038
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک «آی سی یو» به مجروحان حادثه شاهچراغ(ع) اختصاص داده شده است

شیراز-ایرنا-رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه یک «آی سی یو» به مجروحان این حادثه اختصاص داده شده است، گفت: جراح قلب، جراح عروق، جراح روده و متخصصین رادیولوژی را به خط کردیم تا خدمات به نحو احسن به مجروحان ارائه شود.

سید وحید حسینی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: پس از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) هفت نفر از مجروحین به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: خوشبختانه اورژانس بسیار سریع وارد عمل شد و مجروحان را به مراکزی که مختص به این کار بود منتقل کرد.

حسینی اضافه کرد: چهار نفر احتیاج به عمل داشتند که تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه یک آی سی یو به مجروحان این حادثه اختصاص داده شده است، گفت: همه تیم جراحی، بیهوشی و پرسنل به صورت جهادی برای بهبود مجروحان در تلاش هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: جراح قلب، جراح عروق، جراح روده و متخصصین رادیولوژی را به خط کردیم تا خدمات به نحو احسن به مجروحان ارائه شود.

به گزارش ایرنا، یک عامل تکفیری عصر امروز با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.
در این حادثه تا کنون یک نفر شهید و هشت نفر(۶ نفر مجروح و ۲ نفر مصدوم) مجروح یا مصدوم شده اند که همه آنها به مراکز درمانی منتقل و تحت مداوا قرار دارند.
یک نفر عامل این حادثه تروریستی با ورود به موقع ماموران امنیتی و انتظامی دستگیر و در حال حاضر تحت بازجویی قرار دارد.
حرم شاهچراغ(ع) روز چهارشنبه چهارم آبان سال ۱۴۰۱ نیز مورد حمله تروریستی داعش قرار گرفت که در نتیجه آن ۱۳ نفر به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند. عاملان این اقدام تروریستی یک ماه گذشته اعدام شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha