۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۳۸
کد خبر: 85195289
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مطالبه‌گری رسانه‌ها به پویایی بیشتر جامعه منجر می‌شود

قم_ ایرنا_ معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به اهمیت تعامل رسانه با دستگاه‌های دولتی گفت: مطالبه‌گری رسانه‌ها با دستگاه‌ها سبب پویایی جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد حاجی‌زاده پنجشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قم با تاکید بر رویکرد دولت در خدمت‌رسانی به مردم، افزود: بحث ما نظام جمهوری اسلامی است، نه بحث اختلافات شخصی و سلیقه‌ای و هدف ما خدمت‌رسانی به مردم است.

وی اهمیت خدمت‌رسانی به مردم را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: آنچه برای نظام مهم است مردم و جامعه هستند و باید روی آن تمرکز و توجه داشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با اشاره به اینکه خبرنگار و رسانه باید برون‌ریز مشکلات جامعه باشد، گفت: باید برای حل مشکلات تعامل و ارتباطات درست با دستگاه‌ها برقرار و در صورت لزوم مورد نقد و انتقاد قرار دهیم.

حاجی‌زاده تصریح کرد: نقطه عالی و تعالی ما در جامعه امروز ایجاد زمینه لازم و مناسب برای دستیابی به اهدافمان بوده و نباید مسیر را گم کنیم.

در بخشی از این بازدید حسین همتی نژاد رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی قم در خصوص مشکلات جاری خبرنگاران و رسانه‌ها در استان و نحوه تعامل با ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی با معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت و گو و تبادل نظر کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha