۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85194026
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیش بینی رگبار و رعد برق در برخی نقاط خوزستان

۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبر: 85194026
پیش بینی رگبار و رعد برق در برخی نقاط خوزستان

اهواز - ایرنا - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: احتمال رگبارو رعد و برق پراکنده و وزش تندبادلحظه‌ای به صورت نقطه‌ای در برخی مناطق استان تا اوایل هفته آینده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: تا روز شنبه با توجه به بالا بودن ضرایب ناپایداری احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش تندبادلحظه‌ای به صورت نقطه‌ای در برخی مناطق استان به ویژه در ارتفاعات شمال و شمال شرق استان دور انتظار نیست.
وی افزود: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده، استقرار توده هوای گرم و وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان و جریانات جنوبی و افزایش رطوبت و مه رقیق در مناطق ساحلی، جنوبی، شرقی و مرکزی را نشان می‌دهد.

سبزه زاری ادامه داد: در شبانه روز گذشته شوش با ۴۸.۹ و دهدز با ۲۷.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۴۸.۷ و حداقل ۳۱.۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به ورود سامانه همرفتی، بالا بودن ضرایب ناپایداری و رگبار و رعد و برق پراکنده، وزش باد متوسط گاهی تندبادهای لحظه‌ای و احتمال برخاستن گرد و خاک همرفتی و موقت در مناطق شمال شرقی و شرقی و ارتفاعات و در بقیه نقاط به صورت نقطه‌ای از اوایل وقت چهارشنبه هفته جاری تا اواخر وقت شنبه هفته آینده هشدار سطح زرد صادر کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha