۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۸
کد خبر: 85192729
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتقاد دارنده طلای المپیک از وضعیت ورزشگاه آزادی

۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۸
کد خبر: 85192729
انتقاد دارنده طلای المپیک از وضعیت ورزشگاه آزادی

تهران - ایرنا- دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک توکیو گفت: مجموعه ورزشی آزادی نیاز به احیا دارد چرا که یک بافت بسیار فرتوت است.

به گزارش ایرنا؛ جواد فروغی امروز (سه‌شنبه) در حاشیه بازدید دبیر کل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تیراندازی، با انتقاد از وضعیت مجموعه ورزشی آزادی اظهار داشت: مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم کم نیست؛ اما خدا را شکر می‌کنم که در زمان آقای قربانی تلاش زیادی شده است نه اینکه قبلا نبود، اما رئیس فدراسیون تلاش می‌کند تحریم‌های فرا فدراسیونی را حل کند. این موضوع نیاز به دخالت دولت و در رده پایین‌تر به حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دارد.

دارنده مدال طلای المپیک توکیو عنوان کرد: از نظر مالی و امکانات رفاهی هم نیاز به حمایت است که خیلی این موضوع را باز نمی‌کنم. مسئله‌ای که خیلی مهم است و همیشه به آن فکر می‌کنم، مجموعه ورزشی آزادی است. این مجموعه نیاز به احیا دارد. یک بافت بسیار فرتوت است.

فروغی افزود: آسفالت خراب است، تابلوها زنگ زده و هر آن ممکن است روی سر کسی بیفتد. وضعیت دریاچه را هم که اطلاع دارید و بهتر است به جای فضای سبز گفته شود فضای زرد ورزشگاه آزادی؛ آن هم از وضعیت ساختمان‌های ورزشگاه آزادی.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha