۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85189968
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی اینترمیامی: آخرین نمایش مسی هشداری برای رقبا بود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال اینترمیامی می‌گوید که فوق ستاره آرژانتینی این تیم با عملکردش به سایر تیم‌های لیگ برتر آمریکا هشدار داده است.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، لیونل مسی در پیروزی سه بر یک اینترمیامی برابر اورلاندو سیتی در مرحله یک شانزدهم جام لیگ‌های آمریکا(Leagues Cup) دوبار گلزنی کرد. او در این بازی همچنین یک کارت زرد دریافت و در رقابتی پرتنش، برخوردهای سفت و سختی را از سوی بازیکنان حریف تجربه کرد.

جراردو «تاتا» مارتینو، سرمربی اینترمیامی درباره این بازی گفت: بازی مقابل اورلاندو با بازی‌های قبلی ما کاملا متفاوت بود و این یک واقعیت است و به مراتب درگیری‌های بیشتری داشت.

وی افزود: این مساله را به تعداد زیاد بازیکنان آمریکای جنوبی در زمین مربوط می‌دانم. البته که مشخصا همه برای بهترین بازیکن جهان هم احترام قائل بودند اما واقعیت این است که در طول ۹۰ دقیقه هرتیمی دوست دارد برنده باشد. بودن و بازی کردن مسی در این بازی هم به نوعی هشداری بود مبنی بر اینکه «تیم ما اینجاست، حواستان را جمع کنید!»

مسی در تازه‌ترین فصل زندگی فوتبالی‌اش آغاز فوق‌العاده داشت و در سه بازی پنج گل به ثمر رسانده اما همه بازی‌ها در خانه بوده است.

دیدار فردای اینترمیامی برابر اف‌سی دالاس در یک هشتم جام حذفی نخستین بازی خارج از خانه مسی خواهد بود و مارتینو دراین‌باره گفت: چنین بازی دشواری‌های خاص خودش را دارد چون یا حذف می‌شوید یا به مرحله بعد صعود خواهید کرد. اما در عین حال با تیمی کامل‌تر بازی داریم. دالاس بازیکنان مستعدی دارد و کار سختی در پیش داریم.

انتظار می‌رود که مسی و سرخیو بوسکتس در ترکیب اولیه به میدان بروند اما وضعیت جوردی آلبا مبهم است. اگر میامی در بازی فردا پیروز شود، دیدار در یک چهارم در زمین خانگی این تیم تضمینی خواهد بود

مارتینو همچنین گفت که خوشحال است که مسی از یک گل محتمل صرف‌نظر کرد و پنالتی به‌دست آمده را به جوزف ماریتنز داد. وی اضافه کرد: این از خوبی و لطف مسی بود که اجازه داد جوزف پنالتی را بزند. جوزف در چند بازی قبلی خیلی خوب بازی کرده و بازی بدون توپ او باعث گلزنی مسی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha