۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۶
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85186379
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح مفتاح الجنه در زنجان برای چهار هزار خانواده مددجو اجرا شد

زنجان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طرح مفتاح‌ الجنه در استان به منظور دیدار با مددجویان و حل مشکلات آنها از ابتدای امسال تاکنون به تعداد چهار هزار خانواده اجرا شد.

روح‌اله صالحی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد سه هزار و ۳۱۵ بازدید در حضور میهمانان از جمله خیرین و مسئولان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه طرح مفتاح‌الجنه با هدف تفقد و دلجویی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به صورت مستمر اجرا می‌شود، اضافه کرد: در این دیدارها علاوه بر کمک به رفع مشکلات و نیازهای جامعه هدف، ایجاد نشاط معنوی در بین خیران و خانواده های نیازمند و تقویت همدلی و الفت بیشتر در جامعه اسلامی در دستور کار است.

صالحی با بیان اینکه اجرای طرح مفتاح الجنه موجب شکل گیری همت همگانی در حوزه رسیدگی به نیازمندان، زمینه سازی برای بهره گیری بیشتر از ظرفیت های موجود در حوزه خیر و احسان و ایجاد فرصت‌های جدید در مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف این نهاد می‌شود، افزود: تکریم خانواده های تحت حمایت، ترویج سیره ائمه اطهار(ع) و فرهنگ ناب علوی و فاطمی در حوزه همنشینی با نیازمندان و جریان سازی در حوزه تقویت مسئولیت و ایثارگری اجتماعی در حوزه کاری این نهاد از اهداف دیگر اجرای طرح ارزشمند مفتاح الجنه است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه مدجویان این نهاد شامل خانوارهای سرپرست سالمند، زنان سرپرست خانوار، دختران خود سرپرست و سرپرست زندانی هستند، اضافه کرد: به هر یک از خانواده‌ها به تناسب نیازی که دارند در طرح مفتاح الجنه کمک می‌شود.

وی در ادامه آماری از بیماران صعب العلاج تحت حمایت این نهاد ارائه کرد و گفت: امسال به یک هزار و ۱۶۳ بیمار صعب العلاج و ۶۰۸ مادر دارای سوء تغذیه نیز کمک شده است.

صالحی ادامه داد: همچنین تعداد مددجویانی که از خدمات فرانشیز درمانی بهره‌مند شدند چهار هزار و ۵۶۸ نفر بوده که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha