استاندار لرستان : ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در دولت سیزدهم بهره برداری می شود

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد با اعتبار بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا فرهاد زیویار در بازدید از طرح ورزشگاه در دست ساخت خرم آباد افزود: این طرح در دولت سیزدهم شتاب گرفت و هم اکنون در مراحل نهایی قرار دارد.

وی اظهار داشت: نصب تاسیسات و تجهیزات، تکمیل سرویس بهداشتی و حمام، سونا، ژنراتور و کاشت چمن عمده کارهای باقی مانده از این طرح است و پیست تارتان، رنگ‌آمیزی و تجهیز بخش ویژه( VIP ) همزمان در حال انجام می باشد.

استاندار لرستان، اولویت دولت سیزدهم را تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام برشمرد و اضافه کرد: مردم، ورزشکاران و ورزش‌دوستان در نهایت می‌توانند پاییز امسال از این ورزشگاه استفاده کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی نیز گفت: تامین منابع این پروژه پاییز ۱۴۰۰ در دور اول سفر رئیس‌جمهور به لرستان صورت گرفت و هم اکنون برنامه‌ریزی با استاندار و مسوولین کشوری برای افتتاح پروژه با حضور رئیس‌جمهور در حال انجام است.

علی نبیان با اشاره به تاکید وزارت راه و شهرسازی برای اتمام این طرح افزود: زیرساخت‌های مورد نیاز پروژه از جمله آب، برق و گاز ایجاد شده و مسیر مواصلاتی و چمن پروژه هم با دستور استاندار در حال پیگیری است که کمتر از ۲ماه آینده آماده می‌شود.

وی تاکید کرد: در مورد پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد مشکل تامین منابع وجود ندارد و در واقع پیمانکار و استانداری نیز دغدغه اعتبارات را ندارند.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد یکی از پروژه‌های بر زمین مانده است که پس از ۱۳ سال تعطیلی در سفر آذرماه ۱۴۰۰ رئیس جمهور به لرستان جزو مصوبات سفر قرار گرفت و ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن اختصاص یافت.

۵۰ پروژه نیمه تمام ورزشی با مساحت ۱۹۰ هزار مترمربع در استان وجود دارد که در صورت تکمیل آنها ۱۱ سانتیمتر به سرانه ورزشی‌ اضافه خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha