۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۰۸
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85179835
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

«العامری» و «طالبانی» بر حمایت از دولت عراق به ریاست «السودانی» تاکید کردند

بغداد - ایرنا - «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح و «پاول طالبانی» رئیس اتحادیه میهنی کردستان عراق بر حمایت از دولت این کشور به ریاست « محمد شیاع السودانی» تاکید کردند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، ائتلاف الفتح در بیانیه ای اعلام کرد که هادی العامری رئیس این ائتلاف امروز میزبان پاول طالبانی رئیس اتحادیه میهنی کردستان و هیات همراه وی بود.

بر اساس این بیانیه، دو طرف در مورد وضعیت عمومی و آخرین تحولات سیاسی و همچنین روابط بین دولت مرکزی و منطقه اقلیم کردستان و اهمیت اتخاذ مشارکت های ملی و پایبندی به قانون اساسی برای حل همه مشکلات معلق مانده، بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار دو طرف بر تداوم حمایت‌های دولت «محمد شیاع السودانی» برای اجرای برنامه‌های مد نظرش و انجام اصلاحات در زمینه‌های مختلف به منظور تامین نیازهای خدماتی شهروندان و تحقق آرزوهای آنها تاکید کردند.

رئیس ائتلاف الفتح همچنین امروز با « محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق دیدار کرد.

«العامری» و «طالبانی» بر حمایت از دولت عراق به ریاست «السودانی» تاکید کردند

در این نشست تحولات اوضاع سیاسی، امنیتی و اقتصادی در سراسر عراق و مهم‌ترین چالش‌های پیش روی کشور و اهمیت تلاش‌های هماهنگ همه جانبه برای مقابله با این چالش ها مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست همچنین درباره پیشرفت برنامه ها و تلاش های دولت برای پیشبرد بخش های حیاتی و ضرورت تصویب قوانینی که از اولویت ها و برنامه های اجرایی دولت حمایت کند و هر آنچه که موجب ثبات در کشور شود و پیشرفت و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی شهروندان را تضمین کند، بحث و گفت و گو شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha