۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85176369
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه خرم‌آباد: قرآن کریم سند حقانیت دین اسلام است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: قرآن کریم معجزه پیامبر گرامی اسلام (ص)، سند حقانیت دین مقدس اسلام و چراغ فروزان برای هدایت بشر است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم اّباد در مصلای الغدیر با بیان اینکه امروز موج بازگشت به مکتب اسلام و معنویت در حال افزایش است، اظهار کرد: در مکتب اسلام توهین به کتب آسمانی و انبیاء الهی نهی شده است و در کشور سوئد هتک حرمت قرآن مجید با حمایت پلیس سوئد انجام شده که در حقیقت اهانت به همه ادیان آسمانی است و نمازگزاران این اهانت را محکوم می‌کنند و از وزارت امور خارجه می‌خواهیم که تمهیدات لازم از طریق سازمان کنفرانس اسلامی برای برخورد با چنین حوادثی را فراهم کنند.

وی افزود: می‌دانیم اسلام و مسلمانان روز به روز بر شکوه و عظمتشان افزوده می‌شود.

امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: هر کس در مورد تاریخ ملتش آگاهی پیدا نکند تاریخ در موردش تکرار می‌شود و دوباره شکت می‌خورد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: در روز ۳۰ تیر سال ۱۳۳۱ محمد مصدق با حمایت آیت الله کاشانی و فدائیان اسلام برسرکار آمد ولی اعتماد به نظام سلطه و غرب کودتای ۲۸ مرداد را رقم زد و ما باید عبرت بگیریم که هر دولتی باید تکیه بر مردمش داشته باشد.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره آماده فداکاری و جان نثاری هستند، اضافه کرد: اعتماد به وعده‌های دروغین سلطه گران عالم که ستیز با اسلام دارند، سبب ضرر و آسیب می‌شود.

وی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد ادامه داد: حدود ۷۰ نفر از فرزندان این استان در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و منافقان سرانجامی شوم و هلاکت بار داشتند، منافقان در این عملیات فاجعه آفریدند و بیماران را در بیمارستان‌ها به شهادت رساندند و به زن و کودک رحم نکردند اما رزمندگان اسلام سیلی محکمی به منافقان و حامیان خارجی آنان زدند و از پادگانی در عراق به آلبانی پرتاب شدند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی عنوان کرد: امروز رزمندگان اسلام نزد مردم ایران محبوب‌ترین انسان‌ها و منافقان پلیدترین انسان‌های روی زمین هستند.

وی گفت: جذب نیروی با ضابطه بارها تاکید شده است و از بکارگیری جوانان همه مسرور می‌شوند اما به تازگی از مرکز ۱۷ نفر سهمیه به لرستان اختصاص داده‌اند که جذب یکی از دستگاه‌ها و سازمان‌های اداری شوند و سازمان بدون اطلاع رسانی عمومی اسامی را تهیه که سازمان بازرسی ورود کرده و این اقدام را متوقف کرده‌اند و این شیوه موجب خدشه دار شدن افکار عمومی می‌شود.

وی تاکید کرد: این روش‌ها باید در این استان خشکیده و از این حرکات جلوگیری شود و هرکس فسادی و توصیه فراقانونی را به دستگاه‌های مرتبط گزارش دهد در نماز جمعه از انها تقدیر معنوی می‌کنیم و پاداش مالی به آنها داده می‌شود.

وی افزود: دستگاه‌های نظارتی و بازرسی باید اعتماد مردم را جلب کنند و خودشان به سراغ این موارد بروند و این‌گونه موارد در استان ریشه کن شود.

وی با اشاره به سالروز برگزاری نمازجمعه بیان کرد: اکنون حدود ۹۰۰ پایگاه نمازجمعه در کشور وجود دارد و نقش تاثیرگذار نماز جمعه در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست و از تمام دست اندکاران برگزاری این نماز سیاسی عبادی تقدیر می‌کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha