بیانی: استقلال به پرحاشیه‌ترین تیم ایران تبدیل شده است؛ عابدزاده به درد نکونام می‌خورد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: الان استقلال تبدیل شده به پرحاشیه‌ترین تیم ایران، علی خطیر باید راه حلی پیدا کند تا استقلال دیگر درگیر بحث مالی نشود.

شاهین بیانی در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد انتصاب علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، اظهار داشت: اگر خطیر قرار بود سرپرست شود چرا قبل از شروع فصل نقل‌وانتقالات این کار انجام نشد؟ استعفای سید حجت کریمی کار بسیار غیرحرفه‌ای بود؛ چون وقتی همه تیم‌های لیگ برتری در حال جذب بازیکن مدنظر خودشان بودند تیم استقلال درگیر تغییرات مدیریتی بود.

وی افزود: متاسفانه هنوز هم استقلال شرایط خوبی ندارد و بازیکنان مدنظر مربی را جذب نکردند؛ ولی الان که خطیر انتخاب شده باید تلاش کند استقلال را به روزهای اوج خودش بازگردد. در حال حاضر خطیر باید بدهی استقلال را بدهد و قرارداد بازیکن‌هایی که در فصل قبل هنوز مانده را تسویه کند.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم، تصریح کرد: همه مدیران قبل مقصر این اتفاق هستند؛ چون پول هنگفتی که از بورس وارد باشگاه شد و وام‌های سنگینی هم گرفتند و هیچکس نمی‌داند در کجا خرج شده است. مدیرانی که این پول‌ها را گرفته‌اند الان باید پاسخگو باشند. دود این اتفاقات به چشم هواداران مظلوم استقلال می‌رود که با عشق و علاقه از تیم‌شان حمایت می‌کنند.

بیانی: استقلال به پرحاشیه‌ترین تیم ایران تبدیل شده است؛ عابدزاده به درد نکونام می‌خورد

بیانی گفت: متاسفانه بازیکنانی که فصل قبل تاثیرگذار بودند از تیم رفتند و بازیکنانی که در لیست نکونام بودند جذب نشدند. الان استقلال تبدیل شده به پرحاشیه‌ترین تیم ایران، علی خطیر باید راه حلی پیدا کند تا استقلال دیگر درگیر بحث مالی نشود. امیدوارم استقلال با مدیریت جدید به روزهای اوج خودش برگردد.

وی درباره گم شدن قراردادهای سرمربی تیم و دو بازیکن تیم عنوان کرد: باشگاه استقلال تیم کوچکی نیست. در زمانی که استقلال باید در آرامش باشد درگیر حواشی شده است.جای تاسف دارد که قرارداد مربی و بازیکنان در داخل باشگاه نیست. خطیر باید حواسش باشد که قراردادها جای دیگری جز باشگاه نرود. امیدوارم هر زودتر این مشکل حل شود.

بیانی در مورد وضعیت نقل‌وانتقالاتی استقلال، اظهار داشت: استقلال همیشه تیمی مدعی بوده ولی متاسفانه مدیریت در این فصل عمکرد ضعیفی در نقل‌وانتقالات داشت. استقلال که فصل قبل بهترین مهاجمان را داشت الان آنها را از دست داده است. این تیم در همه خطوط ضعف دارد. به نظر من هر بازیکنی نمی‌تواند به استقلال بیاید چون این تیم جای بازیکنان باتجربه است.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص مشخص نبودن سنگربان این تیم برای فصل جدید گفت: این که دروازبان استقلال، خارجی یا ایرانی باشد مسئله نیست. همیشه دروازبان‌هایی که برای تیم ملی بازی می‌کردند در استقلال بودند. الان باید مدیران هر چه سریع تر تکلیف سید حسین حسینی را مشخص کنند اگر با حسینی به توافق نرسیدند به نظر من امیر عابدزاده گزینه خوبی است و به درد استقلال و نکونام می‌خورد. چون او چند سال لژیونر بوده و در لیگ های مختلفی هم بازی کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha