۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85166309
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالان فرهنگی مفیدبودن حجاب را در جامعه تبیین کنند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: کسانی که در عرصه ترویج حجاب فعالیت دارند، باید اثرات فرهنگی و مفیدبودن آن را برای مردم به ویژه بانوان تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پوزذهبی روز سه‌شنبه در هشتمین همایش چادرهای آسمانی در سنندج اظهار کرد: این موضوع باید روشن شود که حجاب از لحاظ فرهنگی چقدر می‌تواند در جامعه و روابط اجتماعی مفید باشد.

وی با بیان اینکه از لحاط حقوقی نیز قضیه حجاب باید کاملا واضح و روشن شود، افزود: نمی توانیم بگوییم در مسائل دینی سخت نگیریم، چراکه حجاب در کشور ما یک قانون است و باید از این قانون دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: باید روی ابعاد اخلاقی و معنوی حجاب کار شود؛ اینکه حجاب چقدر معنویت‌زاست.

هدف دشمن ضربه به بنیان خانواده است

فرمانده انتظامی کردستان هم در این نشست گفت: استکبار جهانی برای از بین بردن انسانیت، این کار را از خانواده و بنیان آن یعنی زنان شروع کرده است.

سردار علی آزادی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن، فروپاشی خانواده از طریق انحراف فکری و عقیدتی زنان است، افزود: دشمن برای دستیابی به هدفش، بحث کشف حجاب و برهنگی را مطرح و آن را تبلیغ می‌کند.

وی یادآور شد: دشمنان به ویژه آمریکا، طی یکسال و نیم گذشته، به زعم وقوع انقلاب زن، زندگی و آزادی، اصالت خانواده را هدف گرفته و برنامه‌های زیادی را در این راستا اجرایی کرد.

فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: آمریکا می‌خواهد مسیر عفت و پاکدامنی زنان را منحرف و به آن ضربه وارد کند و از فضای مجازی و جنگ‌های ترکیبی برای رسیدن به این هدف، استفاده می‌کند.

سردار آزادی با بیان اینکه برخی از روی ناآگاهی کشف حجاب را نوعی مخالفت با نظام اسلامی می‌دانند، اضافه کرد: این افراد مسیر دشمن را در پیش گرفته اند، بنابراین مردم باید بیدار شوند و با بصیرت، دسیسه دشمنان را ختثی کنند.

از ۱۵ تا ۲۱ تیرماه به هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha