۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85165486
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰۰ مددجوی زنجانی از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره‌مند شدند

زنجان - ایرنا - مدیر بهزیستی شهرستان زنجان گفت: سال گذشته ۴۰۰ مددجوی استان از تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات تبصره ۱۶ و ۱۸ بهره مند شدند.

رزاق منافی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته برای نزدیک به یک هزار نفر، بیمه های کارفرمایی، خویش فرمایی و جبران ناکارآمدی پرداخت شده است.

وی درخصوص تسهیلات اشتغالزایی مددجویان بهزیستی استان، گفت: امسال سقف این تسهیلات برای مددجویان ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافته اما صرفا یکبار به مددجوی واجد شرایط پرداخت می‌شود.

این مسوول گفت: سازمان بهزیستی مشوق‌های بسیار خوبی برای کارفرمایان حامی مددجویان در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: کارفرمایانی که برای به کارگیری مددجویان بهزیستی اقدام و حقوق و مزایا را بر اساس قانون کار پرداخت کنند می توانند علاوه بر دریافت مشوق هایی چون وام کم بهره از خدمات پرداخت حق بیمه سهم کارفرما برای نیروی به کار گرفته شده به مدت پنج سال بهره مند شوند.

این مسوول ادامه داد: استفاده از ظرفیت کارفرمایان، مراکز آموزش فنی و حرفه ای، افزایش اعتبارات اشتغالزایی و بهره گیری از ظرفیت شرکت‌ها و کارخانجات در استان و حمایت های خیران از عمده فعالیت های شاخصی است که در راستای ایجاد اشتغال مددجویان انجام می شود.

مدیر بهزیستی شهرستان زنجان ادامه داد: سامانه ثبت نام افراد جویای کار سازمان بهزیستی به آدرس www.jobwo.ir راه اندازی شده است و ادارات بنابر شرایط احراز هر پست می توانند از آن استفاده کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha