۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹
کد خبر: 85163357
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه امامت و ولایت در بوشهر برگزار شد

بوشهر - ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: ۳۰۰ برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت بزرگداشت دهه امامت و ولایت در ۶۶ کتابخانه‌ عمومی این استان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، حیدر راهب روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع این برنامه‌ها، ۱۵ برنامه به صورت استانی و ۲۹۳ برنامه در سطح منطقه‌ای اجرا شد.

وی هدف از برگزاری این برنامه ها را ترویج فرهنگ غدیر، کتابخوانی و ایجاد نشاط اجتماعی عنوان کرد.

راهب افزود: دهه امامت و ولایت و عیدهای قربان و غدیر فرصتی برای تبیین مبانی اعتقادی اسلام به ویژه شیعه که بسترساز حاکمیت مهدوی و شناساندن جایگاه امامت و ولایت به نسل کنونی و فردای جامعه است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: مسابقات کتابخوانی با موضوع غدیر شناسی و امامت، پویش مجازی غدیر، مسابقات نقاشی، مشاعره، نشست‌های کتابخوانی، نمایشنامه خوانی، عصر شعر آئینی، پویش دل نوشته با موضوع غدیر، معرفی و نمایشگاه کتاب، مسابقات داستان گویی و شعر خوانی و خاطره نویسی از مهمترین عناوین برنامه‌های برگزارشده در طول دهه امامت و ولایت در کتابخانه‌های عمومی این استان بود.

راهب افزود: در این برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی شاهد مشارکت و استقبال مطلوب اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان و نوجوانان بودیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha