۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۶:۲۴
کد خبر: 85159983
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مولر: صحبت درباره پیوستن کین به بایرن‌مونیخ بی‌ارزش است

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ عنوان کرد که حتی صحبت کردن درباره انتقال احتمالی هری کین از تاتنهام به این تیم ارزش ندارد.

به گزارش ایرنا، مدتی است که گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی هری کین از تیم تاتنهام شنیده می‌شود و باشگاه بایرن مونیخ نیز به شدت به دنبال جذب این ملی‌پوش انگلیسی است. قهرمان بوندسلیگا به دنبال جانشین روبرت لواندوفسکی است که در سال ۲۰۲۲ به بارسلونا رفت.

بایرن پیشنهاد اولیه ۷۰ میلیون یورویی را برای جذب هری کین ارائه کرد که دنیل لوی مدیر باشگاه تاتنهام این پیشنهاد را رد کرد.

توماس مولر مهاجم بایرن مونیخ نیز معتقد است که پس از آنکه اسپرز پیشنهاد مونیخ را نپذیرفته است، دیگر صحبت کردن درباره انتقال او به این تیم ارزشی ندارد؛ اما او مهاجم تاتنهام را تحسین کرد.

مولر در این زمینه گفت: وقتی نمی‌توانیم کاری برای جذب هری کین انجام دهیم بنابراین صحبت کردن درباره آن ارزشی ندارد. همچنین کسی را نمی‌شناسم که هری کین را دوست نداشته باشد.

مولر: صحبت درباره پیوستن کین به بایرن‌مونیخ بی‌ارزش است

تاتنهام به صراحت اعلام کرد که کین را برای فروش نمی‌گذارد؛ اما اگر مجبور به جدایی از این مهاجم باشد، حداقل ۱۰۰ میلیون پوند می‌خواهد. بایرن نیز در نظر دارد تا مبلغ پیشنهادی خود را افزایش دهد و به ۸۹ میلیون پوند برساند تا بتواند تصمیم مدیران این باشگاه را تغییر دهد.

پیش از این نیز منچستریونایتد به دنبال این مهاجم انگلیسی بود و باید دید که آیا تاتنهام با پیشنهاد بایرن موافقت می‌کند.

هری‌کین تاکنون ۲۱۳ گل با پیراهن تاتنهام در لیگ جزیره به‌ثمر رسانده و به‌نظر می‌رسد تنها بازیکنی است که می‌تواند از رکورد ۲۶۰ گل آلن شیرر عبور کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha