۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85157369
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۰ هزار مترمربع از اراضی ملی خراسان شمالی رفع تصرف شد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: بهار امسال ۳۰ هزار مترمربع زمین ملی استان با تلاش یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن رفع تصرف شد.

قاسم قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در تمامی عملیات ها نسبت به رفع تصرف کامل زمین دولتی اقدام شد اظهار کرد: ارزش ریالی زمین های تصرف شده ۳۱۷ میلیارد ریال است.

وی افزود: بهار امسال یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان شمالی با اجرای ۱۱ مورد عملیات رفع تعرض فوری و اجرای احکام قضایی موفق به باز پس گیری حدود ۳۰ هزار مترمربع زمین ملی شد.

وی گفت: از این ۱۱ مورد، هشت مورد مربوط به رفع تعرض فوری به مساحت سه هزار و ۶۰ مترمربع و ارزش تقریبی ۳۹ میلیارد ریال در شهرهای استان و سه مورد اجرای احکام به مساحت ۲۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع و به ارزش تقریبی ۲۷۷ میلیارد ریال است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی این گونه گفت: شهروندان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را با تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

بر اساس این گزراش مساحت زمین های در اختیار یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ۲۷ هزار و ۱۸۵ هکتار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha