استاندار مازندران: عید قربان نماد زیباترین جلوه بندگی است

ساری- ایرنا- استاندار مازندران، عید قربان را نمود والاترین و زیباترین جلوه بندگی، تعبد و اطاعت از خداوند سبحان و عید عاشقی توصیف کرد و گفت: عید قربان نماد فداکاری، ایثار و اخلاص و شکوه تابنده ایمان، یقین و سرسپردگی بر آستان حق است.

به گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی پور روز پنجشنبه در پیامی به مناسبت فرارسیدن عید قربان افزود: عید قربان، عید ابراهیمیان بت شکن و اسماعیل های مطیع در برابر فرمان حق است که با رهایی از زنجیرهای نفس و تعلقات دنیوی و وسوسه های شیطانی، به بالاترین درجه از قرب الهی دست یافتند.
مقام عالی دولت در مازندران در این پیام پیام می‌افزاید: امروز جامعه ایران اسلامی، به شهیدان والامقام خود افتخار و اقتدا می کند که ابراهیم وار، اسماعیل جان خود را برای حفظ ارزش های الهی در طَبَق اخلاص و ایثار نهادند و به مسلخ عشق الهی بردند و با این قربانی گرانسنگ، جاودانه شدند.
حسینی پور در این پیام نوشت: اینجانب روز نهم ذی الحجه، روز پر فضیلت عرفه، موسم رستگاری حج و روز دهم ذی الحجه، عید سعید و خجسته قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را به عموم مسلمانان بویژه ملت شریف و مسلمان ایران و مردم ولایتمدار دیار علویان تبریک می گویم و از آستان خداوند سبحان، برای همه مسلمانان عبودیت محض و فرجام نیک مسئلت دارم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha