شیرر خطاب به کین: به بایرن برو، بعدا هم می‌توانی رکوردم را بشکنی

تهران- ایرتا- ستاره سال‌های گذشته تیم ملی انگلیس و باشگاه نیوکاسل به هری کین توصیه کرد تا به بایرن‌مونیخ برود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، هری کین بی‌تردید یکی از بهترین مهاجمان فوتبال جهان است که هر ساله مشتریان زیادی در فوتبال اروپا دارد.

کاپیتان تیم ملی انگلیس و باشگاه تاتنهام در ۳۰ سالگی سخت مورد توجه بایرن‌مونیخ قرار دارد و قهرمان فوتبال آلمان پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی برای جذب او داده است. هرچند کین تمایل خود را برای پیوستن به بایرن اعلام کرده اما هنوز جواب مثبتی از سوی مدیران تاتنهام اعلام نشده است.

او فصل گذشته نیز به دشت مورد توجه رئال‌مادرید بود اما باشگاه تاتنهام با فروش کاپیتان خود موافقت نکرد.

اکنون آلن شیرر کاپیتان و اسطوره سال‌های گذشته سه‌شیرها و باشگاه نیوکاسل در گفت‌وگویی در این خصوص، اظهار داشت: اگر هری بخواهد به بایرن برود، خودم با ماشین شخصی‌ام او را تا مونیخ می‌برم! هرچیزی که از رکورد ۲۶۰ گل من در لیگ برتر محافظت کند را دوست دارم(باخنده).

وی گفت: هری کین اکنون ۳۰ ساله است و می‌تواند با حضور در بایرن، به موفقیت‌های تیمی زیادی در آلمان و اروپا برسد. صحبت‌هایم شوخی بود، او می‌تواند در سال‌های پایانی فوتبالش به انگلیس برگرد و رکوردم را بشکند چراکه مهاجم توانمندی است.

هری‌کین تاکنون ۲۱۳ گل با پیراهن تاتنهام در لیگ جزیره به‌ثمر رسانده و به‌نظر می‌رسد تنها بازیکنی است که می‌تواند از رکورد ۲۶۰ گل آلن شیرر عبور کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha