۴ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۴۰
کد خبرنگار: 2660
کد خبر: 85151414
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بازرس کل ویژه خوزستان: محدودیت و معذوریتی برای مبارزه با فساد وجود ندارد

اهواز - ایرنا - بازرس کل ویژه استان خوزستان گفت: سازمان بازرسی استان هیچ‌گونه محدودیت و معذوریتی در مبارزه با فساد ندارد و به تعبیر دیگر خطوط قرمزی برای مقابله با فساد متصور نیست.

محمد آقاجری یکشنبه در حاشیه نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت گرامی داشت هفته قوه قضاییه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با هر گونه فساد که در استان محرز شود برخورد خواهیم کرد تا شاهد بهبود و سلامت اداری باشیم.

وی برخورد با فساد و مظاهر آن را بخشی از حقوق و مطالبات مردم بیان کرد و افزود: در صورت احراز هر گونه تخلف ، جرم یا ترک فعل مدیر یا دستگاه اداری ، مستندات آن به دادگاه ارسال می‌شود تا برخورد قانونی و قضایی با آن صورت گیرد و سازمان بازرسی استان در برخورد قضایی با تخلفات و انحرافات ، نگاه و ملاحظات سیاسی ندارد.

آقاجری همراهی اصحاب رسانه با سازمان بازرسی در شناسایی فساد، مشکلات و نواقصی احتمالی را مورد تاکید قرار داد و افزود: رسانه ها به عنوان رکن چهارم دمکراسی ، مطالبات و دغدغه‌های مردم را طرح می‌کنند و در فرایند نظارت و پاسخگویی دستگاه‌های نقش مثبت و تعیین‌کننده‌ای دارند.

بازرس کل ویژه استان خوزستان درادامه با بیان اینکه این سازمان برای ارتقای سلامت اداری و اصلاح امور گام های مهمی برداشته است، افزود: مهمترین بخش نظارت، بازرسی معاملات دستگاه‌های دولتی و رعایت قوانین با هدف پیشگیری از تخلفات و فساد است.

آقاجری تصریح کرد: البته از رسانه‌ها انتظار است ایجاد ابهام نکنند تا موضوع یا مساله‌ای که در جامعه مطرح است بتوانیم بدون حاشیه حل و فصل شود.

اول تا هفتم تیر هفته قوه قضاییه است و دستگاه‌های زیرمجموعه این قوه نشست های خبری به منطور تنویر افکار عمومی و ارائه عملکرد برگزار می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha